• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 20 فروردین 1403
کد مطلب : 221926
+
-

نكته بازی

یک بار «طلبکار» نباش!
استقلال و مس رفسنجان نمایش خوبی برابر یکدیگر داشتند و نهایتا به تقسیم امتیازات رضایت دادند. مثل بیشتر مسابقات برگزارشده در ایران، این بازی هم بحث داوری داشت؛ مسی‌ها عقیده داشتند قبل از گل دوم استقلال توپ از زمین خارج شده و در مقابل استقلالی‌ها هم می‌گویند توپی که میلاد فخرالدینی زد از خط دروازه عبور کرده بود، اما کمک‌داور آن را ندیده. در همین راستا جواد نکونام هم یک عکس ثابت شده از فیلمی بسیار بی‌کیفیت را استوری کرده و نوشته: «دشمنی با استقلال شروع شد. نمی‌توان با همه‌‌چیز جنگید.» ادعای جواد آنقدر عجیب است که خیلی از هواداران استقلال هم در این فقره با او همراهی نکرده‌اند.نیمی از کارشناسان داوری هم گفته‌اند توپ از خط رد نشده. کاش می‌شد گاهی آقای نکونام از دیگران «طلبکار» نباشد. به خدا حس بدی نیست!

نمایش کیفیت
بلانکو از همان نخستین بازی‌اش برای استقلال نشان داد چه کیفیت بالایی دارد. با این حال مهاجم آرژانتینی آمار خوبی در زمینه گلزنی نداشت و این موضوع رفته‌رفته حجم انتقادها از او را زیاد کرده بود. حتی در مقطعی کوتاه، شاهد نیمکت‌نشینی بلانکو بودیم که می‌توانست بی‌ارتباط با این موضوع نباشد. با این حال بلانکو در هفته‌های اخیر بار دیگر کیفیتش را نشان داده و شک و شبهات را از بین برده است. او که برابر استقلال خوزستان گل پیروزی‌بخش تیمش را زد، در دیدار با مس رفسنجان هم مرد اول زمین بود. مهاجم آرژانتینی در این دیدار 2‌گل زد و جمع گل‌هایش را به عدد‌4رساند. به علاوه او با زدن اغلب سرهای اول در مقابل دروازه حریف یا حتی تیم خودی، کمک بزرگی به استقلال کرد. این، نمایش «کیفیت» بود.

لطفا برگردید به همان روزهای بد!
ذوب‌آهن که ابتدای فصل یکی از بهترین تیم‌های لیگ بود، حالا عمیقا در بحران فرو رفته و طی 11‌بازی آخرش تنها یک پیروزی به‌دست آورده. این تیم در هفته بیست‌ودوم هم در فولادشهر با 2‌گل برابر شمس‌آذر شکست خورد. ذوب‌آهن امسال در تمام مسابقات خانگی‌اش فقط یک‌بار پیروز بوده که این هم واقعا آمار عجیبی است. مجموعه این مسائل باعث شد محمد ربیعی، سرمربی این تیم بعد از بازی اخیر استعفا کند که البته باشگاه با آن موافقت نکرد. جالب اینجاست که نیما نکیسا، مدیرعامل ذوب‌آهن روز 22اسفند گفته بود: «از فردا روزهای خوب تیم شروع می‌شود.» بعد از این مصاحبه، ذوبی‌ها متحمل 2‌شکست و یک‌ مساوی شده‌اند و هنوز بردی ندارند. بهتر نیست روزهای خوب را بی‌خیال شوید و به همان روزهای بدتان برگردید؟!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید