• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 19 فروردین 1403
کد مطلب : 221807
+
-

نكته بازی

مصدوم‌ها را می‌برید چه کار؟
با از سر‌گیری مسابقات لیگ در سال جدید، پرسپولیس به سرعت با یک خبر بد غافلگیر شد؛ اینکه علیرضا بیرانوند مصدوم شده و دستش باید 3هفته در گچ باشد. قرمزها مسئولیت این اتفاق را متوجه تیم ملی دانستند و گفتند با وجود تشخیص آسیب‌دیدگی بیرو در روز سوم فروردین و بعد از بازی رفت با ترکمنستان، این سنگربان همراه تیم ملی به عشق‌آباد رفته و در اردوی بازی برگشت هم حضور داشته است! طبیعتا این موضوع در تشدید آسیب‌دیدگی گلر قرمزها یا حداقل تعویق بهبودی او مؤثر بوده اما بد نیست بدانید فقط بیرو این شرایط را نداشته. در همین اردو، علیرضا جهانبخش با وجود مصدومیت به جمع بازیکنان ملحق شد و سردار آزمون هم بعد از آسیب‌دیدگی در بازی رفت، برای مسابقه برگشت همراه تیم راهی عشق‌آباد شد!

دیگر داغشان را تازه نکن!
مهدی شیری، مدافع راست پیشین پرسپولیس دوباره خبرساز شده. در بخشی از مصاحبه جدید این بازیکن از او سؤال شده هوادار پرسپولیس است یا استقلال؛ شیری هم که غیراز بازی برای سرخپوشان، سابقه حضور در لیست استقلال در لیگ دوازدهم را در کارنامه دارد، گفته: «بعدا می‌گویم پرسپولیسی هستم یا استقلالی!» طبیعتا این جوابی نبود که قرمزها انتظار داشتند از زبان بازیکن سابق خود بشنوند و به همین دلیل هم موضوع سر و صدا کرد. حتی برخی تا آنجا پیش رفتند که مدعی شدند با این مصاحبه معلوم شده خطای هند پنالتی عجیب شیری در بازی فینال لیگ قهرمانان مقابل اولسان هیوندای عمدی بوده! البته که چنین چیزی هرگز با عقل جور در نمی‌آید اما خوب بود آقای شیری بعد از آن دوران درخشان، لااقل داغ دل هواداران پرسپولیس را تازه نمی‌کرد!

ولش کنید، بگذارید نفس بکشد
اغراق نیست اگر بگوییم بخشی از مصائب این ماه‌های مهدی طارمی زیر سر رسانه‌های نزدیک به او بوده؛ شیفتگان کلیک‌گیری از اسم این بازیکن در این مدت هر ساعت او را به یک تیم بردند و آنقدر در موردش از کلمات اغراق‌آمیز استفاده کردند که در نهایت تمرکز این بازیکن از بین رفت. وضع طارمی در پورتو اصلا خوب نیست و در تیم ملی هم حداقل در جام ملت‌ها توقعات را برآورده نکرد. با این حال دوستان هنوز دست بردار نیستند و از حالا دارند با داستان‌های طارمی در اینتر کاسبی می‌کنند؛ اینکه رقیبش کیست، کجا قرار است خانه بخرد، هوای ایتالیا با پرتغال چقدر فرق دارد و با ترافیک خیابان‌های میلان چه خواهد کرد! آقا ولش کنید؛ اگر واقعا دوستش هستید، بگذارید نفس بکشد و دنبال راه‌های دیگری برای کلیک گرفتن باشید.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید