• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 11 دی 1402
کد مطلب : 214116
+
-

نكته بازی

مربیگری فقط داد زدن نیست
انصافا پیکان نمایش خوبی مقابل استقلال داشت و شاید حقش بود که حداقل با یک امتیاز از زمین بیرون بیاید. در مورد این بازی خاص نمی‌شود از تیم رضا عنایتی خرده گرفت. با این حال یک نکته فنی آزاردهنده در جریان مسابقه وجود داشت. عالم و آدم می‌دانند که بزرگ‌ترین نقطه قوت استقلال، استفاده از ضربات ایستگاهی است. این موضوع در مسابقات قبلی به دفعات دیده شده بود، با این حال کادرفنی پیکان هیچ فکری برای مهار نقطه قوت حریف نداشت. در همین بازی آرمین سهرابیان در نیمه‌اول یک گل آفساید زد و یک موقعیت عالی سرزنی را از دست داد، در نیمه‌دوم هم 2بار پشت‌سر هم دروازه را تهدید کرد که دومی گل شد. شما در آن زمان چه می‌کردی استاد؟ مربیگری فقط داد‌زدن نیست.

ممنون مدافعان نساجی باش!
یکی از بازیکنان افت‌کرده استقلال در هفته‌های اخیر، مهرداد محمدی بوده است. او به‌عنوان بزرگ‌ترین خرید تابستانی آبی‌ها شروع خوبی در این فصل داشت و حتی با ثبت هزارمین گل لیگ استقلال اسمش را در تاریخ باشگاه جاودانه کرد. با این حال هر چه جلوتر رفتیم، کیفیت و اثرگذاری مهرداد کاهش پیدا کرد، به‌طوری که او نیمکت‌نشین هم شد. محمدی در 9مسابقه آخر استقلال تنها یک گل به ثمر رسانده که بابت همان هم باید قدردان مدافعان نساجی باشد؛ 2بازیکنی که توپ به آنها خورد و تغییر مسیر داد! مهرداد در مسابقه با پیکان فیکس شد اما نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و بین 2نیمه جای خودش را به پیمان بابایی داد؛ مهاجمی که گل دوم تیمش را به ثمر رساند و تعویض را حلال کرد!

دل کسی تنگ نمی‌شود!
همچنان شایعات ضد‌و نقیضی در مورد زمان اعزام بازیکنان مشمول لیگ برتر به خدمت سربازی به گوش می‌رسد و گویا در تازه‌ترین به روزرسانی، این نفرات می‌توانند تا پایان فصل در اختیار تیم‌های فعلی خود باشند. با وجود این بنا بر آنچه برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند، محمد عمری اصرار دارد در همین نیم‌فصل خودش را سرباز کند و به ملوان برود. انگیزه او، بهبود شرایط مالی‌اش است و اینکه زودتر تکلیف خدمتش روشن شود. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که عمری کم و بیش در پرسپولیس مورد استفاده قرار می‌گیرد اما تمایلی برای ماندن در تیم ندارد که به هر حال داستان عجیبی است. البته با توجه به نمایش‌های اخیر عمری و تک‌روی‌های بی‌پایان او، احتمالا دل هواداران هم زیاد برای این بازیکن تنگ نخواهد شد!



 

این خبر را به اشتراک بگذارید