• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 13 آبان 1400
کد مطلب : 144686
+
-

با مردم/ فضای سبز شهرک آپادانا در حال نابودی است

شهرک آپادانا از شهرک‌های قدیمی تهران در نزدیکی شهرک اکباتان است که بیش از 40سال از سکونت در آن می‌گذرد. این شهرک به همت اهالی دارای فضای سبزی است که اکنون دیگر کهنسال شده و موجب سرسبزی و نشاط شهرک و اهالی آن هستند. به‌تازگی برخی سودجویان با استفاده از بی‌کفایتی برخی مدیران فازهای شهرک اقدام به قطع درختان و خارج کردن چوب آنها از شهرک می‌کنند که آخرین نمونه آن با همکاری نیروی انتظامی نیمه‌کاره ماند و کامیون حامل چوب در حال خروج از شهرک متوقف شد. از شهرداری مصرانه تقاضا داریم به این موضوع ورود کند و اجازه ندهد درختان بالای 30سال شهرک قطع شود و سرمایه‌های ملی و مردمی این شهرک حفظ شود.
فتح‌اللهی از آپادانا

  جاده روستایی سفیدخانی کندوان به حال خود رها شده است
متأسفانه بعد از گذشت سال‌های متمادی و آغاز نصف و نیمه ساخت ٧کیلومتر جاده در روستای سفیدخانی از بخش کندوان شهرستان میانه در آذربایجان شرقی وضعیت این جاده بلاتکلیف است. ‌این جاده هم‌اکنون از سوی پیمانکار به حال خود رها شده و معلوم نیست بودجه‌های آن چه شده است. هیچ مسئولی پاسخگو نیست و نیمه‌کاره ماندن آن دسترسی مردم روستا را از قبل از احداث بدتر کرده است. لطفا فکری برای تکمیل این جاده و نجات مردم روستا بکنند.
معصومی از میانه 

  چاله‌ها و دست‌اندازهای تهران نیازمند توجه
چاله‌ها و خیابان‌هایی وسط برخی خیابان‌ها و بزرگراه‌های تهران هستند که گاه باعث حیرت می‌شوند. از طرف دیگر نبود روشنایی کافی در برخی محلات فرصت‌های مناسبی برای خفت‌گیری و سرقت فراهم کرده و امنیت شهروندان به خطر افتاده است. از مسئولان شهری تقاضا داریم برای رفع این مشکلات فکری کنند.
سودمند از تهران 

   قطع تلفن ثابت برای 8 هزار تومان 
این چه روالی است که مخابرات در پیش گرفته است. آیا رواست که به‌خاطر بدهی 8 هزار تومانی تلفن را قطع کنند؟ تازه بعد از پرداخت مبلغ بدهی رقمی بابت وصل می‌گیرند که اصلا عادلانه و منطقی نیست. معلوم است که مخابرات به کسب درآمد از محل وصل مجدد تلفن‌ها دل بسته است.
حبیب از مشهد

  ساعات طرح ترافیک افزایش یابد
در نخستین روز از افزایش ساعات طرح ترافیک یعنی دوشنبه نیم‌ساعت زودتر از روزهای دیگر به محل کارم رسیدم و این یعنی طرح ترافیک در روان‌سازی تردد و سرعت‌بخشی به حمل‌ونقل عمومی تأثیر مثبتی دارد. بر همین مبنا از مسئولان تقاضا داریم این طرح را به زمان قبل از کرونا بازگردانند تا مردمی که از خودروی شخصی استفاده نمی‌کنند بتوانند با خیال راحت از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند و دیگران نیز تشویق شوند.
یزدان پناه از تهران 

  مازوت‌سوزی باعث آلودگی هوای شازند
متأسفانه به‌رغم پیگیری‌ها و اعتراضات مکرر شهروندان و حتی ورود دادستان شازند به موضوع، مازوت‌سوزی در نیروگاه شازند همچنان ادامه دارد و با قرار گرفتن در فصل سرما سوزاندن مازوت‌ها هوا را از فصول دیگر آلوده‌تر کرده است. هم‌اکنون وارونگی هوا باعث آلودگی بالاتر از حد استاندارد در این شهر کوچک شده و آلودگی هوا آن را به‌حد کلانشهرهایی نظیر تهران رسانده است.
نوری از شازند

  ماده 64قانون مدیریت خدمات کشوری سریع‌تر اجرایی شود
 ماده 64قانون مدیریت خدمات کشوری که شامل نظام پرداخت کارمندان دستگاه‌های اجرایی براساس ارزشیابی عوامل شغل و شاغل و سایر ویژگی‌های مذکوراست، می‌تواند سامانی به وضعیت بد معیشتی کارمندان بدهد. طبق این قانون امتیاز حاصل از نتایج ارزشیابی عوامل مذکور در این فصل ضربدر ضریب ریالی، مبنای تعیین حقوق و مزایای کارمندان قرار می‌گیرد و برای بازنشستگان و موظفین یا مستمری‌بگیران نیز به همین میزان تعیین می‌شود که درصورت اجرای این قانون میلیون‌ها نفر دعاگوی دولت خواهند بود.
راشدی از ارومیه

این خبر را به اشتراک بگذارید