• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 24 مرداد 1400
کد مطلب : 138225
+
-

نکته بازی/ دل سنگ آب می‌شود



آدم پای حرف‌های امیر قلعه‌نویی می‌نشیند، اصلا دلش می‌خواهد برای مظلومیت این مربی خون گریه کند. همیشه فقیرترین، گمنام‌ترین و کم‌ستاره‌ترین تیم‌های ایران را به او داده‌اند. خودش هم با کمترین قراردادها و اغلب محض رضای خدا کار کرده است. هر وقت امیر مصاحبه می‌کند، غم و اندوه سراسر وجود مخاطبان را اشغال می‌کند. مگر می‌شود اینقدر یک نفر مظلوم باشد؟ الان هم تیم بی‌پول و کم‌مهره گل‌گهر سیرجان را به این بنده‌خدا داده‌اند و انتظار دارند معجزه کند. اصلا طوری این تیم بی‌پول است که امورات یومیه‌اش را نمی‌تواند پیش ببرد. این بندگان خدا ناچار شدند 11میلیارد تومان برای جذب مهدی تیکدری، مدافع راست تراکتور به باشگاه تبریزی پول رضایتنامه بدهند. واقعا 11میلیارد تومان پول است؟ جلوی گربه بگذاری قهر می‌کند.‌ای قربان ناله‌های دلت امیر خان!

بعد می‌گوید لیست من جذب نشد

داستان بعضی مربیان ایرانی جالب است. دوستان لیست نقل‌وانتقالاتی تنظیم می‌کنند و اسم بازیکنانی را در آن می‌نویسند که عملا جذب آنها ممکن نیست، بعد اگر این لیست جذب نشود، بهانه می‌گیرند که باشگاه کم‌کاری کرد. به‌عنوان مثال 2 اسمی که از لیست خرید فرهاد مجیدی لو رفته، دقیقا همین شرایط را دارند. سرمربی استقلال برای فصل بعد محمد محبی و محمدرضا حسینی را از سپاهان خواسته است. این در حالی است که حتی خواجه حافظ شیراز هم می‌داند که از مدت‌ها قبل کار لژیونر شدن محبی تمام‌شده است. محمدرضا حسینی هم ستاره سپاهان است و جذب او دشوار خواهد بود. الان اگر باشگاه نتواند این دو بازیکن را بگیرد (که قاعدتا نمی‌تواند) لابد بهانه دست فرهاد خواهد افتاد، اما کاش لیست‌های خرید کمی واقعی‌تر تنظیم شوند.

شما لطفا «تیکه» نینداز!

یکی از عجایب فوتبال ما این است که خود طرف در دوران مسئولیتش همه تپه‌ها را آباد می‌کند، بعد به نفر بعدی طعنه می‌زند. الان در استقلال 2 نمونه عالی از این داستان را می‌بینیم. از این طرف محمود فکری مدام توی شکم فرهاد مجیدی می‌رود. از آن طرف هم سعادتمند کارنامه مددی را زیر سؤال می‌برد. در اینکه عملکرد مدیرعامل استقلال اشکالات فراوانی دارد هیچ تردیدی نیست، اما خداوکیلی لااقل سعادتمند حق ندارد از او انتقاد کند. یعنی اگر با ذره‌بین بگردی، یک کار مثبت از این بنده‌خدا پیدا نمی‌کنی. به‌عنوان مثال فاجعه چند برابر کردن رقم قراردادها که هنوز کل باشگاه را درگیر کرده، در دوران استاد اتفاق افتاد. واقعا با چه رویی انتقاد می‌کنید؟
 

این خبر را به اشتراک بگذارید