• جمعه 21 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 2 ذی القعده 1445
  • 2024 May 10
شنبه 7 خرداد 1401
کد مطلب : 161740
+
-

نکته بازی/ غرامت برای ما بازی می‌شود؟

از لحظه اعلام خبر لغو بازی دوستانه تیم ملی ایران با کانادا، صحبت بر سر این است که باید شکایت کنیم و غرامت بگیریم. صدالبته این کار ضروری است و امیدواریم نوع قرارداد طوری باشد که به ما کمک کند، اما پرسش اینجاست که مگر دریافت احتمالی پول از طرف مقابل، برای تیم ملی ما جای بازی دوستانه را می‌گیرد؟ همه می‌دانیم که تیم ملی در آستانه جام‌جهانی تا چه اندازه به برگزاری مسابقات خوب تدارکاتی نیاز داشت. بازی با کانادا از حیث شباهت تیم حریف به آمریکا خیلی می‌توانست به ما کمک کند، اما بعد از کلی حاشیه و سر و صدا، نهایتا آنها این مسابقه را لغو کردند. به این ترتیب دست تیم ملی بدجوری خالی شده و خسران فنی رخ داده، با پول قابل جبران نیست.

شما به بزرگی خودتان ببخشید
همچنان و با وجود همه مشکلاتی که در مسیر آماده‌سازی تیم ملی وجود دارد، روزی 200 مصاحبه هم منتشر می‌شود در مورد اینکه: «وای، کارلوس کی‌روش چقدر خوب بود» و «وای، این اسکوچیچ اصلا به درد نمی‌خورد.» دوست داشتیم الان زیدان روی نیمکت تیم ملی باشد و بعد داستان لغو بازی با کانادا پیش بیاید تا ببینیم چه واکنشی نشان می‌دهد. خدا رحم کرد کی‌روش بدون قهرمانی از ایران رفت، وگرنه معلوم نیست گروهی از دوستان چه مواضع آتشین و تند و تیزتری می‌گرفتند. برای چندمین بار خدمت دوستان عرض می‌کنیم که عالیجناب کارلوس دیر زمانی است از فوتبال ایران رفته‌اند و از قضا کارنامه‌شان خیلی هم چنگی به دل نزده. الان یک بخت برگشته مادر مرده دیگر سرمربی تیم ملی است. یا بیرونش کنید یا این همه تحقیرش نکنید.

چقدر غم‌انگیز...
فجرسپاسی که ابتدای فصل با کلی شوق و ذوق از دسته اول به لیگ برتر رسیده بود، پس از تنها یک فصل به جای قبلی‌اش برمی‌گردد؛ ناامید و مستاصل. فجر بیش از 20 هفته هیچ بردی در لیگ برتر کسب نکرد و سقوطش یک هفته پیش از پایان مسابقات قطعی شد. نکته دردناک در مورد این تیم آن بود که در کل فصل موفق نشد از ظرفیت ورزشگاه پارس در شیراز استفاده کند. این استادیوم، داستان عجیبی دارد. احداث آن از سال76 شروع شد و پس از 20 سال در سال96 در حالی به بهره‌برداری رسید که بسیاری از کارشناسان عقیده داشتند هنوز کامل نشده است. در نتیجه خیلی زود دوباره از چرخه استفاده خارج شد. فجر امسال روی زمین افتضاح حافظیه بازی کرد و بسیار لطمه خورد. واقعا حیف.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید