• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 23 مرداد 1400
کد مطلب : 138130
+
-

نکته بازی/ این بچه به شما چه کار دارد؟



این روزها شایعات زیادی درمورد قرار گرفتن نام داریوش شجاعیان در لیست مازاد استقلال به گوش می‌رسد. این فضا مخصوصا بعد از خراب کردن پنالتی در فینال جام حذفی تشدید شده و حتی بسیاری از هواداران استقلال هم خواهان جدایی این بازیکن هستند. واقعا ما نمی‌فهمیم این حرف و حدیث‌ها برای چیست؟ مگر داریوش چه کارتان کرده است؟ بنده‌خدا یک گوشه برای خودش افتاده، هر سال قراردادش را تمدید می‌کند و نان و ماستش را می‌خورد. بیشتر مواقع که مصدوم است، سالم هم باشد مزاحمتی برای کسی ندارد، روی نیمکت می‌نشیند و توی دست و پا نمی‌آید. کل فعالیتش حضور در 4 تا جشن تولد است و گاهی هم که دلش می‌گیرد، در شادی‌های بعد از گل محمد دانشگر شرکت می‌کند. چه کار به‌کار این بچه دارید آخر؟

روی دست امیرخان بلند شد

علی شجاعی کمتر در پرسپولیس بازی کرد، اما در همین مدت اندک هم 2 قاب به یادماندنی آفرید؛ یکی پنالتی آخر بازی با النصر عربستان و دیگری بیرون کشیدن توپ استقلالی‌ها از روی خط دروازه. شجاعی هفته‌های پایانی لیگ را به‌دلیل مصدومیت از دست داد. او حالا در تشریح مصدومیتش گفته: «کتفم 370درجه پارگی پیدا کرد.» حقیقتش ما که متوجه نشدیم چه شد. زمانی امیر قلعه‌نویی، سرمربی وقت تیم ملی بعد از حذف این تیم در جام ملت‌ها گفته بود: «اگر پنالتی‌های ما گل می‌شد، همه‌‌چیز 360درجه فرق می‌کرد.» بعد هم همه به او تذکر دادند که یک دایره کامل 360درجه است و هر چیزی همین‌قدر بچرخد، سر جای خودش برمی‌گردد. حالا اما شجاعی 10درجه هم روی دست امیرخان بلند شده است!

دیدی درد نداشت؟

2سال تمام عالم و آدم داشتند روی علیرضا جهانبخش کار می‌کردند که نیمکت‌نشینی در لیگ انگلستان را ول کن و برو جایی که قدرت را بدانند. علیرضا آنقدر لجبازی کرد که قشنگ داشت فوتبالش خراب می‌شد. کار تا جایی پیش رفت که او را به تیم ملی دعوت نمی‌کردند و افکار عمومی هم اعتراضی نسبت به این مسئله نداشت. بالاخره امسال جهانبخش قید برایتون را زد و به لیگ هلند بازگشت. حالا درخشش او در فاینورد روتردام شروع شده و او در یک مسابقه انتخابی در اروپا، برابر لوترسن سوئیس 2 گل برای تیمش به ثمر رسانده است. حالا همه‌جا حرف از جهانبخش است و او در آینده قطعا می‌تواند شرایط بهتری هم پیدا کند. اگر علیرضا را دیدید از او بپرسید دیدی درد نداشت؟ آفرین که برگشتی!

این خبر را به اشتراک بگذارید