• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 6 مرداد 1400
کد مطلب : 136792
+
-

نکته بازی/ بفرمایید تلویزیون ایران



انصافا گافی که سایت صباح ترکیه در اعلام خبر پیوستن علی کریمی به کایسری‌اسپور داده، حتی برای وبلاگ‌های خبری یک نفره در ایران هم قفل است. استادان معظم در سایت مشهور ترکیه‌ای به جای تصویر علی کریمی بازیکن سابق استقلال، عکس علی کریمی ستاره پیشین پرسپولیس و تیم ملی را منتشر کرده‌اند؛ آن هم یکی از معروف‌ترین عکس‌های کریمی را که کلی داستان داشته. یعنی سرچ زده‌اند و نخستین عکسی که آمده، روی خروجی گذاشته‌اند. با این حجم از تسلط نزد دوستان در صباح ترکیه، تنها جایی که آنها می‌توانند راحت کار کنند، صداوسیمای ایران است. کاملا از نظر سواد، تخصص و تعهد حرفه‌ای، می‌توان از حضور این عزیزان در رسانه ملی استفاده کرد. واقعا حیف است اگر تلویزیون جهت تکمیل کادرش این نیروی درجه یک را جذب نکند.

فقط به بارسا نخورد

عجیب‌ترین قرعه تاریخ جام حذفی، همچنان برای استقلال ادامه دارد. این تیم که از ابتدای مسیر فقط با لیگ برتری‌ها بازی کرده، بعد از پیروزی برابر پیکان، ذوب‌آهن و پرسپولیس، حالا باید با گل‌گهر رودررو شود. مسابقه نیمه‌نهایی روز 13مرداد برگزار می‌شود و فرهاد مجیدی یک‌بار دیگر باید مقابل امیر قلعه‌نویی قرار بگیرد. استقلال می‌توانست در این مرحله به ملوان لیگ یکی بخورد و حداقل روی کاغذ بازی آسان‌تری داشته باشد، اما ظاهرا قرار است دشواری‌های قرعه‌کشی تا ته خط برای فرهاد ادامه داشته باشد. حالا فرض کنید استقلال ببرد و آن طرف هم فولاد مقابل ملوان برنده باشد؛ در این صورت تیم خوزستانی هم به لیست عجیب رقبای امسال آبی‌ها در جام حذفی اضافه خواهد شد. فقط کم مانده استقلال این فصل به بارسا یا رئال بخورد!

این جمله عجیب

سیروس پورموسوی یکی از خیل مربیانی بوده که در این مدت بعد از بازی با فولاد، علیه نیمکت این تیم و جواد نکونام موضع گرفته‌اند. نیمکتی که توانسته حتی ژاوی را عصبانی کند، حتما قابلیت‌های زیادی دارد و نباید آن را دست‌کم گرفت! در مورد مصاحبه تند پورموسوی حرفی نداریم و خواننده‌ها خودشان قضاوت می‌کنند. فقط وسط آن همه بد و بیراه و تهدید و اتهام‌زنی، جمله‌ای از دهان سیروس بیرون آمد که قشنگ تا مغز استخوان آدم را می‌سوزاند. سرمربی نفت آبادان پرسیده: «نکونام کجای این فوتبال بوده است.» بابا بامرام، با مروت، آقا، عزیز، طرف را له کن، اما این حرف را نزن. نکونام رکورددار بازی با پیراهن تیم ملی است و سال‌ها در لالیگا توپ زده. دیگر قرار بود کجای فوتبال باشد که شما راضی شوی؟
 

این خبر را به اشتراک بگذارید