• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 2 مرداد 1400
کد مطلب : 136413
+
-

دردسرهای هوای توکیو

هوای مرطوب توکیو هوش از سر کماندار روسی برد. در مرحله تعیین‌ رنکینگ مسابقات تیروکمان بود که سوتلانا گومبوا به زمین افتاد و با کمک پزشکان به بیمارستان منتقل شد. روز گذشته هوای توکیو 30درجه بود و به‌خاطر گرما و رطوبت بالا، مسابقات دوی ماراتن و پیاده‌روی در این شهر برگزار نشد. میزبانی این رشته‌های ورزشی به شهر ساپورو منتقل شده است.
ایران بدون بازیکن NBA
در بین 12تیمی که قرار است مسابقات بسکتبال بازی‌های المپیک را برگزار کنند، فقط ایران است که بازیکن شاغل در NBA ندارد. طبیعی است که همه 12بازیکن تیم آمریکا از دل NBA انتخاب شده باشند، در 10تیم دیگر حداقل یک‌بازیکن در این لیگ بازی می‌کند. در گروه ایران، غیر از خود آمریکا، 5‌بازیکن فرانسه و یک‌بازیکن چک در NBA حضور دارند. در تیم ایران فقط حامد حدادی سابقه بازی در NBA را دارد اما هم‌اکنون او در لیگ چین بازی می‌کند.
کیمیا و ناهید جدانشدنی
کیمیا علیزاده و ناهید کیانی در جدولی که روز اول برای وزن 57کیلوگرم مسابقات تکواندو چیده شد، باید با هم روبه‌رو می‌شدند ولی بعد از مثبت اعلام‌شدن تست فرناندا آگوئیر شیلیایی و کنار گذاشته‌شدن او از جدول، با قرعه‌های جدیدی روبه‌رو شدند. البته خیلی طول نکشید که فدراسیون جهانی، آلواز، نماینده کاستاریکا را به جدول اضافه کرد تا بار دیگر کیمیا و ناهید در همان دور اول با هم روبه‌رو شوند؛ اتفاقی که برای آنها اصلا خوشایند نخواهد بود!
نخستین داور محجبه
سارا جمال مصری، نخستین داوری است که قرار است با حجاب در المپیک داوری کند. جمال مصری ‌داور بسکتبال 3نفره است. او که مهندس عمران است، به بی‌بی‌سی گفته ‌که رفتن به المپیک برای او ‌رؤیا بوده است.
بدرقه بدون مهمان
تیم کشتی آزاد 4مرداد و تیم کشتی فرنگی 8 مرداد به توکیو اعزام می‌شوند اما فدراسیون دیروز برای آنها مراسم بدرقه گرفت. به‌خاطر شرایط کرونایی فدراسیون مراسم را بدون مهمان برگزار کرد. فدراسیون برای اینکه به کشتی‌گیران روحیه بدهد، 800میلیون تومان به کشتی‌گیران و کادر فنی هدیه داد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید