• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 7 دی 1400
کد مطلب : 149368
+
-

آخرین خبر/ ناتوانی تل‌آویو در تقابل با ایران موشکی

«یوری لیامین»، کارشناس نظامی روس گفته تهدیدات ایران بی‌اساس نیست. ایران در رزمایش‌ اخیر ۱۶ موشک شلیک کرد. استفاده از این نوع موشک‌ها احتمالاً نشانه‌ این است که در صورت وقوع جنگ، اسرائیل تنها از جانب ایران مورد حمله قرار نخواهد گرفت. لیامین گفته پدافند موشکی رژیم اسرائیل به طور بالقوه می‌تواند برخی از موشک‌ها را رهگیری کند، اما نه همه آنها را.

زهرا نعمتی در جمع برترین زنان پارالمپیکی ۲۰2۱
زهرا نعمتی که توانست در پار‎‌المپیک توکیو سومین عنوان قهرمانی پارالمپیک را در کارنامه خود ثبت کند، در جمع برترین زنان پارالمپیکی سال ۲۰۲۱ قرار گرفت. به گزارش ایرنا، کمیته بین‌المللی پارالمپیک در سالی که به شدت تحت تاثیر کرونا و محدودیت‌های کرونایی قرار داشت، به معرفی برترین ورزشکاران زن پرداخت و عملکرد آنها را ستایش کرد.

پایان کلاهبرداری با تماس بین‌المللی
پیمان قره‌داغی، مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری اعلام کرد: از این پس تمام مشترکان اپراتورهای تلفن همراه می‌توانند با شماره‌گیری کدهای دستوری #۲۹۲۲۱۰ در همراه اول و #۸۱۵۵۵* در ایرانسل، تماس‎‌های بین‌المللی خود را مدیریت کنند. این کار به منظور جلوگیری از کلاهبرداری تماس تلفنی ناخواسته با خارج از کشور و تحمیل هزینه اضافی به مشترکان، انجام شده است.

امیدواری به قبولی پاسخ سرخابی‌ها به AFC
کاظم اولیایی، عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در مورد شرایط پرسپولیس و استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت:
AFC  سؤالاتی را از باشگاه‌ها  پرسیده بود که باشگاه‌های ما پاسخ‌های خود را تا پایان وقت اداری دیروز به وقت مالزی ارائه کردند. کنفدراسیون فوتبال آسیا این پاسخ‌ها را بررسی می‌کند تا ببیند آنها قانع‌کننده هستند یا نه.

۳۰ هزار زندانی واجد استفاده از پابند الکترونیک
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور گفت: در حال حاضر حدود ۳۰ هزار نفر از زندانیان در سراسر کشور واجد استفاده از شرایط پابند الکترونیک هستند. وی از دادستان‌ها و روسای کل دادگستری‌های سراسر کشور خواست که اجرای طرح پابند الکترونیک را جدی بگیرند و برای کنترل مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار تلاش کنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید