• چهار شنبه 10 دی 1399
  • الأرْبِعَاء 15 جمادی الاول 1442
  • 2020 Dec 30

آغاز برخورد با مازوت سوزی

حکم پلمب نیروگاه مازوت‌سوز شازند اراک صادر شد و پایش صنایع و مصرف‌کنندگان این سوخت آلاینده ادامه دارد / معاون سازمان حفاظت محیط‌زیست: با نیروگاه طوس مشهد برخورد می‌شود و صنایع مازوت‌سوز رباط‌کریم تهران و اصفهان نیز زیر ذره‌بین هستند
همزمان با بالا گرفتن اعتراض‌ها به مصرف سوخت مازوت در نیروگاه‌ها و برخی صنایع کوچک، سازمان حفاظت محیط‌زیست حکم پلمب و مهروموم شیر مازوت نیروگاه شازند اراک و برخورد با نیروگاه طوس مشهد را دریافت کرد.
همشهری از نخستین تست انسانی واکسن ایرانی کرونا گزارش می‌دهد

«کووایران»؛ تزریق امید

هتل ارم تهران را بسته‌اند. نه کسی بدون اجازه قبلی می‌تواند از آن خارج شود؛ نه وارد. رفت‌وآمدها به‌شدت کنترل می‌شود و هرکسی که وارد می‌شود، با هر قدمی که برمی‌دارد، ممکن است مورد سؤال قرار بگیرد که اینجا چه می‌کنی؟

دورخیز برای افزایش عدالت و مشارکت شهروندان در شهر

شهرداری تهران به‌عنوان یک نهاد عمومی، موظف است برای افزایش عدالت و کاهش نابرابری، یارانه‌ها و تسهیلات مرتبط با حوزه اختیارات و امکانات مدیریت شهری را به اقشار نیازمند ساکن در شهر تهران اعطا کند...

جهان 2020 جهان بحران‌ها و روندها

در سال2020 جهان در عرصه بین‌المللی با رویدادهای بی‌مانندی روبه‌رو شد که هر یک در نوع خود قابل توجه بوده و ویژگی سال پایانی دهه دوم قرن بیست و یکم است.
آیا 2021سال اعلام جهانی پایان کرونا خواهد بود؟

زندگی« بدون ماسک» می‌شود

واکسن از راه رسید. چند روز مانده به آغاز سال2020 همه‌گیری مرگبار کووید-19 و چند روز مانده به آغاز سال 2021میلادی، واکسیناسیون علیه همه‌گیری در جهان آغاز شد.

جشن ورود به قرن جدید در میدانگاه‌های شهر

روی خوش واردات و صادرات به تحولات پاییزی

تصویب کلیات بودجه1400 در کمیسیون تلفیق