17
چهار شنبه 1 تیر 1401
شماره 8526
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شوک به آزادکاران نوجوان

در مسابقات آسیایی، از ۳کشتی‌گیر ایران ۲نفر سر وزن نرسیدند!
سوژه روز
رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا از روز گذشته در قرقیزستان آغاز شد اما در اتفاقی عجیب از 3کشتی‌گیر ایران 2کشتی‌گیر سر وزن نرسیدند و از گردونه رقابت‌ها حذف شدند!
ویژه
درحالی‌که کل بازار نقل‌وانتقالات اروپا را آب برده، در باشگاه منچستریونایتد همه خوابند.
برای خیلی‌ها تماشای یک بازی تنیس، مثل شنیدن زبان چینی است.
فوتبال فقط تماشای مسابقات نیست. آنهایی که فوتبال را جدی پیگیری می‌کنند، اینگونه نیست که فقط دنبال این باشند که تیم‌ها با چه تاکتیکی بازی می‌کنند.
استقلالی‌ها تصمیم‌شان را برای فصل جدید گرفته‌اند و لیگ بیست و دوم را با یک مربی خارجی آغاز خواهند کرد.
حالا دیگر همه در جریان گرانی عجیب و غریب بازیکنان و مربیان ایرانی هستند.
لیگ ملت‌های والیبال

تغییر چهره

در مورد تغییر چهره سردار آزمون؛ پسر کی‌روش، چطور عزیز اسکوچیچ شد؟
تیتر یک
در روزهایی که حملات رگباری و بی‌وقفه به دراگان اسکوچیچ ادامه دارد، دست‌کم یک نفر از بازیکنان تیم ملی به‌شدت از او پشتیبانی می‌کند؛ یک حامی غیرمنتظره که لحن و جدیتش در این زمینه همه را شگفت‌زده کرده است؛ او سردار آزمون است.
دستیار مورینیو جانشین نویدکیا

دستیار مورینیو جانشین نویدکیا

سپاهان با ژوزه مورایس به توافق رسیده است. اگر قرارداد او منعقد شود اصفهانی‌ها بلافاصله مشغول خرید بازیکن می‌شوند
امیرحسین اعظمی| بعد از کناره‌گیری محرم نویدکیا از سپاهان، مدیران این باشگاه در چند هفته گذشته مذاکره با چند مربی خارجی را در دستور کار قرار دادند و حالا آخرین اخبار حاکی از آن است که ژوزه مورایس مربی پرتغالی قرار است هدایت زردها را در فصل جدید لیگ برتر بر عهده بگیرد.
رمبوعلیه نژادپرست‌ها
رمبوعلیه نژادپرست‌ها
مدافع جدید رئال چه جور آدمی است؟
آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی فصل پیش چلسی به‌طور رسمی در مادرید معارفه شد.
برانکو ایوانکوویچ اخیرا مصاحبه‌ای با تلویزیون ایران انجام داده که خبرساز شده است. او در این گفت‌وگو مطالبی در مورد کی‌روش، اسکوچیچ و سایر سوژه‌های روز فوتبال کشور به زبان آورده که طبیعتا بازتاب‌های مختلفی داشته است.

شایعه تمام‌نشدنی

چهره روز
به‌نظر می‌رسد راهی جز این نیست که بالاخره اشکان دژاگه را با پیراهن یکی از 2تیم پرسپولیس یا استقلال در فوتبال ایران ببینیم.

سنگین‌ترین وزنه، روی دست سجاد

علی مرادی درحالی‌که یک سال از دوره 4ساله ریاستش بر فدراسیون وزنه‌برداری باقی مانده بود با رأی دیوان عدالت اداری و ابطال انتخابات، برکنار شد.

جدول 8526

جدول 8526
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
بعد از انتخاب مریم آزمون به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال زنان، بازگشت زهرا علیزاده به تیم ملی یکی از مهم‌ترین اخباری بود که منتشر شد.
قبل از اینکه 3 رقیب سنتی پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی یعنی استقلال، تراکتور و سپاهان حتی سرمربی‌شان را به‌صورت رسمی معرفی کنند، پرسپولیس بازار نقل‌وانتقالات را شخم زد و لااقل روی کاغذ، بهترین نفرات ممکن را گرفت.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.