• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 1 تیر 1401
کد مطلب : 163989
+
-

سنگین‌ترین وزنه، روی دست سجاد

علی مرادی به مراسم تودیع خودش نیامد، سجاد انوشیروانی به‌عنوان سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری معارفه شد

سنگین‌ترین وزنه، روی دست سجاد

علی مرادی درحالی‌که یک سال از دوره 4ساله ریاستش بر فدراسیون وزنه‌برداری باقی مانده بود با رأی دیوان عدالت اداری و ابطال انتخابات، برکنار شد. با برکناری مرادی، سجاد انوشیروانی روز گذشته به‌عنوان سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری از سوی وزارت ورزش و جوانان معارفه شد.

  خوشحالی ستارگان وزنه‌برداری
 مراسم معارفه انوشیروانی در محل فدراسیون وزنه‌برداری و با حضور پریچهره مسئول دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها برگزار شد. در این مراسم کورش باقری سرمربی سابق تیم ملی، بهداد سلیمی قهرمان جهان و المپیک و نواب نصیرشلال قهرمان المپیک لندن حضور داشتند. کورش باقری در مراسم معارفه سجاد انوشیروانی به‌عنوان سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری گفت: «خیلی خوشحالیم و این موضوع را کتمان نمی‌کنیم. تغییر و تحول به نفع وزنه‌برداری است. .» بهداد سلیمی که این اواخر یکی از جدی‌ترین منتقدان علی مرادی بود، درباره سرپرستی انوشیروانی گفت: « سجاد انوشیروانی وزنه‌های سنگینی زده اما به‌نظرم این وزنه (مسئولیت رسیدگی به اوضاع وزنه‌برداری) آنقدر سنگین است که به تنهایی از پسش برنمی‌آید و همدلی همه را می‌طلبد تا این وزنه سنگین از روی زمین بلند شود.»

   انوشیروانی: دغدغه وزنه‌برداران منطقی است
سجاد انوشیروانی در انتخابات سال98 جدی‌ترین رقیب مرادی بود و پس از 3سال موفق شد رأی ابطال انتخابات را بگیرد. حالا در بحرانی‌ترین شرایط فدراسیون را تحویل گرفته است.  دوری پیشکسوتان، قهر وزنه‌برداران و مشکلات اعزام تیم و برنگشتن برخی از ملی‌پوشان، تنها گوشه‌ای از مشکلات سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری است. انوشیروانی در روز معارفه خود درباره شرایط وزنه‌برداری گفت: «دغدغه وزنه‌برداران بجاست و ما هم تلاش خود را در راستای رفع این مشکلات می‌کنیم. ما در ورزش یاد گرفتیم که بجنگیم، از این‌رو با این نیت همه ما قهرمانان جدید و قدیم، مربیان و پیشکسوتان آمده‌ایم که کنار هم یک‌صدا وزنه‌برداری را از این شرایط خارج کنیم.»
انوشیروانی درباره غیبت مرادی در مراسم معارفه، گفت: «تشخیص او  بوده که نیاید و ما هم به این موضوع احترام می‌گذاریم. با اینکه حضور نداشت، مورد تکریم قرار گرفت و اگر حضور داشت باز هم از زحماتی که برای وزنه‌برداری کشیده تشکر می‌کردیم.»

این خبر را به اشتراک بگذارید