• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 1 تیر 1401
کد مطلب : 164001
+
-

نکته بازی/ یک سال بدون دست بازی کردی

برانکو ایوانکوویچ اخیرا مصاحبه‌ای با تلویزیون ایران انجام داده که خبرساز شده است. او در این گفت‌وگو مطالبی در مورد کی‌روش، اسکوچیچ و سایر سوژه‌های روز فوتبال کشور به زبان آورده که طبیعتا بازتاب‌های مختلفی داشته است. سرمربی پیشین پرسپولیس اما در بخشی از این مصاحبه، به ستایش از جلال حسینی می‌پردازد و می‌گوید:«او یکی از بهترین‌های تاریخ و دست راست من در پرسپولیس بود.» اصولا کمتر کسی وجود دارد که در مورد کیفیت و قدرت رهبری جلال تردید داشته باشد. با این حال هر قدر برانکو از حسینی تمجید کند، این سؤال بیشتر تکرار می‌شود که او چرا در ابتدای لیگ پانزدهم خرید حسینی را وتو کرد و باعث شد سرخپوشان فقط به‌خاطر تفاضل گل عنوان قهرمانی را از دست بدهند؟ یک فصل بدون دست بازی کردی استاد!

تصادفی یادت افتاد؟
در چهارمین سالگرد بازی ایران و اسپانیا در جام‌جهانی 2018، خیلی‌ها از زوایای مختلف به این بازی پرداختند. ما آن شب تنها با یک گل به ماتادورها باختیم که بسیاری این نتیجه را ارزشمند و تاریخی می‌دانند. برخی هم البته اعتقاد دارند سرمربی اسپانیا 2 روز قبل از مسابقات عوض شده بود و این تیم تنها پیروزی‌اش در جام‌جهانی را برابر ایران به‌دست آورد. مالکیت توپ هم 78به 22بود که چیز غریب و کم‌نظیری است. فارغ از این مناقشات ابدی اما، نکته بامزه داستان به پست اینستاگرامی کی‌روش در مورد این بازی مربوط می‌شود. او در حالی به تمجید از عملکرد 4 سال پیش تیمش پرداخت که در این مدت 2 تیم عوض کرده. کسی چه می‌داند؛ شاید هم این یادآوری، بی‌ارتباط با شایعات مربوط به بازگشت او نباشد!

ما تعجب نمی‌کنیم
یک خبرگزاری نوشته رامین رضاییان برای استقلالی‌ها پیغام فرستاده و خودش را برای حضور در این تیم پیشنهاد داده است. او از دست باشگاه پرسپولیس شاکی است. با این حال پیشقدم شدن رامین برای حضور در استقلال واقعا عجیب است؛ چرا که این بازیکن تا به حال بارها اعلام کرده راهی استقلال نخواهد شد. او اخیرا حتی در اثبات تعصبش اعلام کرد رایگان برای پرسپولیس بازی کرده، هرچند مدیران باشگاه پرسپولیس این ادعا را رد کردند. خب البته با چیزهایی که ما قبلا در این فوتبال دیده‌ایم، تعجب نمی‌کنیم اگر رضاییان واقعا دنبال حضور در استقلال بوده باشد. ما هنوز علیرضا نیکبخت واحدی را به یاد داریم که در جشن قهرمانی پرسپولیس پشت بلندگو مدعی شد حضورش در استقلال اشتباه بوده، اما الان مثل هواداران 14ساله علیه قرمزها کری می‌خواند!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید