• چهار شنبه 1 تیر 1401
  • الأرْبِعَاء 22 ذی القعده 1443
  • 2022 Jun 22

برنامه دشمن، تضعیف امید مردم و القای بن‎بست است

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره ملی شهدای عشایر که ۲۲‌خرداد ۱۴۰۱ برگزار شده بود، صبح دیروز در محل برگزاری این همایش در شهرکرد منتشر شد.

تل‌آویو در بحران

رهبران دولت ائتلافی رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند که پس از گذشت یک سال از تشکیل دولت، تلاش‌های آنها برای تثبیت وضعیت ائتلاف به نتیجه نرسیده و به پایان راه رسیده‌اند؛ موضوعی که به‌معنای پایان کار پارلمان کنست و انحلال آن طی کمتر از 10روز آینده است.

عاقبت بخیری جبهه اصلاحات

یکم. اخیرا آقای تاج‌زاده گفته است که طاغوت پهلوی را به جمهوری اسلامی ترجیح می‌دهد. این ادعا بیانگر عاقبت بخیری جبهه اصلاحات است. این گزاره، استدلال نیاز دارد. اجازه دهید با یک خاطره مرور کنیم.

جهاد تبیین بر محور اخبار خوب

با توجه به وضعیت اقتصادی-معیشتی کشور در شرایط کنونی، تأثیرپذیری و درواقع، آسیب‌پذیری ذهنی-روانی جامعه ایران از عملیات روانی-رسانه‌ای دشمنان بالا‌ست.
تخمین‌های مرکز آمار ایران نشان می‌دهد

ایران 91میلیون نفری در 1415

آمارها نشان می‌دهد؛ با توجه به روند نزولی 2شاخص تعداد ازدواج‌ و زاد‌و‌ولد، خطر تنگ‌تر‌شدن پنجره جمعیتی، کشور را تهدید می‌کند
جمعیت ایران در سال1415 به 91میلیون‌و446هزار نفر می‌رسد؛ رقمی که نسبت به برآورد جمعیت مطلوب 120میلیون نفری، با کسری 29 میلیونی مواجه است.

فروش نان تا پایان تیر هوشمند می‌شود

معاون وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه برای توزیع نان با دستگاه‌های کارتخوان هوشمند، به ۸۳ هزار دستگاه از این نوع کارتخوان‌ها نیاز است، گفت: پیش‌بینی می‌شود حداکثر تا یک ماه دیگر یعنی تا پایان تیرماه این طرح در کل کشور به مرحله اجرا درآید.

ابطال پروانه پزشکی، حتی با یک سقط غیرقانونی

جوانی جمعیت حالا دغدغه اصلی مسئولان کشور شده است. از جلسه دیروز در مجلس گرفته که در آن بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد وضعیت جمعیتی کشور ناجور است و ما فرصت زیادی برای افزایش جمعیت در کشور نداریم .
مسئول بسیج عشایری کشور:

رویکردهای کنگره شهدای عشایری استمرار و تداوم خواهد یافت

اجلاسیه نهایی کنگره ملی 11هزار شهید جامعه عشایری کشور با حضور سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیروز -31 خرداد -در شهرکرد برگزار شد.

تب کریمه کنگو از علائم تا آمار ابتلا و مرگ

در همشهری آنلاین بخوانید

مثلثی برای رفع آسیب‌های اجتماعی