17
دو شنبه 31 خرداد 1400
شماره 8249
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

هستند، اما بی‌فایده نیستند

10بازیکن فعلی فهرست تیم ملی، از تیم‌های بدون طرفدار تهرانی ظهور کرده‌اند
سال‌هاست در مورد فعالیت باشگاه‌های حرفه‌ای بدون هوادار در فوتبال تهران بحث می‌شود؛ تیم‌هایی مثل پیکان، سایپا، پاس، راه‌آهن، نفت تهران و... که حالا خیلی‌های‌شان محو شده‌اند و بقیه هم هر فصل برای بقا دست و پا می‌زنند.
ویژه
امشب قرار است فوتبال‌باران شویم. دور سوم مرحله گروهی یورو دیشب تنها با 2 بازی همزمان از گروه اول استارت خورد اما از امشب قرار است بازی‌های 2‌گروه برگزار شود.
طوفان مصاحبه‌ها، پست‌ها و موضع‌گیری‌های انتقادی در استقلال پایان ندارد و بازیکنان و اعضای کادرفنی به‌طور مسلسل‌وار در حال گلایه از شرایط خود هستند؛ از رشید مظاهری و فرشید اسماعیلی بگیرید تا فرهاد مجیدی و اعضای گمنام کادر مربیان.
استقلال امروز به مصاف پدیده می‌رود و مقایسه آمارهای این دو تیم در بازی‌های گذشته یک نکته جالب در خود دارد.
یورو2020
پیراهن شماره9 بارسلونا برای ممفیس دیپای کنار گذاشته شد. بارسا پس از ناکامی در جذب رایگان واینالدوم و چرخش کاپیتان تیم ملی هلند به سمت پاری‌سن‌ژرمن دست‌دست نکرد و با ممفیس به توافق رسید تا دست‌کم این مهاجم تیم ملی هلند را رایگان در اختیار بگیرد.
آخرین روز دور دوم مرحله گروهی یورو2020 با 3نتیجه عجیب همراه بود و فینالیست‌های دوره قبل و قهرمان 2‌دوره اخیر این رقابت‌ها نتوانستند به پیروزی دست پیدا کنند.
اتفاقات بعد از بازی با عراق، فرصتی به دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی نداد که صعود به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی را جشن بگیرد.

جنگ در دو جبهه

فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال، امروز در حالی تیم نصف و نیمه‌اش را مقابل پدیده به میدان می‌فرستد که در روزهای اخیر بخشی ازذهنش درگیر تک و پاتک با مدیرعامل باشگاه بوده است
استقلال امروز در شروع دوباره لیگ برتر به مصاف پدیده می‌رود و این در حالی است که مشکلات مدیریتی و جنگ میان سرمربی و مدیرعامل در این باشگاه به اوج خودش رسیده است.
رکوردهای کریس تمامی ندارد

رکوردهای کریس تمامی ندارد

رونالدو در بازی با آلمان رکوردهای دیگری هم از خودش بر جای گذاشت. کاپیتان که در بازی اول مقابل مجارستان موفق شده بود خودش را از رکورد مشترک با میشل پلاتینی فرانسوی در جدول بهترین گلزن تاریخ رقابت‌ها جدا کند و به‌تنهایی با 11گل در 5دوره از پلاتینی 9گله جلو بزند، حالا این تعداد گل را به عدد12رسانده که رکوردی دست‌نیافتنی به‌نظر می‌رسد.
فوتبال
فوتبال
سخت‌ترین هفته لیگ ملت‌های والیبال از امروز آغاز می‌شود؛ آیا ایران می‌تواند در مقابل فرانسه و لهستان امتیاز بگیرد، می‌تواند آرژانتین را شکست بدهد و لیگ را با پیروزی به پایان برساند؟ و مهم‌تر اینکه ولادیمیر آلکنو در پایان لیگ ملت‌های والیبال به خواسته‌هایش رسیده و توانسته 12‌نفر المپیکی‌اش را شناسایی کند؟

غوغای کرونا در اردوی کشتی

از بین 38نفری که به اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان دعوت شده‌اند، آزمایش کرونای 22کشتی‌گیر مثبت اعلام شد! اردوی قبلی تیم 8‌روز پیش در شهر اردبیل به پایان رسید و کشتی‌گیران قبل از اینکه اردوی بعدی در خانه کشتی شهید صدرزاده تهران را شروع کنند،

زیر حلقه/ دبل دبل

ارسلان کاظمی و محمد جمشیدی، ملی‌پوشان بسکتبال در فصل نقل‌و‌انتقالات دبل‌دبل کردند. ارسلان کاظمی با ذوب‌آهن قرارداد بست و با شال سبز اصفهانی‌ها عکس انداخت اما وقتی به تهران برگشت سر از باشگاه مهرام درآورد و با این تیم امضا کرد،

نکته بازی/ اتحاد با کی؟

بعد از اعتراضات تند فرهاد مجیدی به مدیران استقلال، فرشید اسماعیلی هم پشت سرمربی درآمده و کلی بد و بیراه به مسئولان باشگاه گفته است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
یورو 2020
والیبال
جدول 8249