• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
دو شنبه 31 خرداد 1400
کد مطلب : 133692
+
-

نکته بازی/ اتحاد با کی؟



بعد از اعتراضات تند فرهاد مجیدی به مدیران استقلال، فرشید اسماعیلی هم پشت سرمربی درآمده و کلی بد و بیراه به مسئولان باشگاه گفته است. فرشید که چند روزی در تمرینات غیبت داشت، در این پست از پیشکسوتان هم انتقاد کرده که چرا با وجود این همه مشکل، هیچ مصاحبه‌ای نمی‌کنند و به نفع تیم حرف نمی‌زنند. از همه بامزه‌تر این است که اسماعیلی در پایان این مطلب از هشتگ «اتحاد» استفاده کرده است؛ حالا اتحاد با کی، روشن نیست. معمولا این هشتگ را زمانی به‌کار می‌برند که یک مطلب حمایتی و انگیزشی کار شده باشد، وگرنه شما که اول تا آخر به همه پریدی، الان می‌خواهی با کی متحد شوی؟ اصلا خودت بموقع و بی‌حاشیه بیا سر تمرین، بقیه مشکلات خودبه‌خود حل می‌شود.

پس حرف هم نزن!

وسط بلاتکلیفی عجیب و ظالمانه نیمکت تیم ملی که هر لحظه یک اسم به‌عنوان جانشین احتمالی دراگان اسکوچیچ مطرح می‌شود، برخی هم از مذاکره با برانکو حرف زده‌اند. خب البته این گروه بیش از حد باهوش هستند، چون برانکو به‌عنوان سرمربی تیم ملی عمان در انتخابی جام‌جهانی حضور دارد و واضح است که در دسترس هیچ تیمی برای مذاکره نخواهد بود. با این حال سرمربی کروات محض محکم‌کاری گفته: «روی کارم در عمان متمرکزم. پیشنهادی از ایران ندارم و به آن فکر هم نمی‌کنم.» خیلی کار خوبی انجام می‌دهی. لطفت را در حق‌مان تمام خواهی کرد اگر در مورد ایران کمتر هم حرف بزنی. مثلا اینکه گفته بودی: «اسکوچیچ بهتر از ویلموتس و کی‌روش است» نه به شما مربوط است و نه برای ما فایده‌ای دارد.

عجیب‌ترین تکذیبیه قرن

در شرایطی که خود مسئولان فدراسیون فوتبال بعد از بازگشت تیم ملی از بحرین مصاحبه کردند و گفتند تکلیف ادامه همکاری با دراگان اسکوچیچ روشن نیست، حالا روابط‌عمومی فدراسیون تکذیبیه داده که گمانه‌زنی رسانه‌ها در مورد مذاکره با مربیان صحت ندارد و ما با هیچ‌کس در حال گفت‌وگو نیستیم! خب پس می‌شود بفرمایید دارید چکار می‌کنید؟ سرمربی قبلی را که معلق گذاشته‌اید، با گزینه‌های جانشینی هم که حرف نمی‌زنید، پس در این زمان کوتاه باقی‌مانده دقیقا مشغول انجام چه کاری هستید؟ بعد هم «مذاکره» فحش نیست که فوری نسبت به آن موضع می‌گیرید. بخشی از فرایند تصمیم‌گیری می‌تواند شامل مذاکره باشد. طبیعتا وقتی شما تکلیف سرمربی تیم ملی را روشن نمی‌کنید، رسانه‌ها فضای لازم را برای طرح اخبار و شایعات پیدا می‌کنند. این خیلی چیز عجیبی است؟
 

این خبر را به اشتراک بگذارید