17
دو شنبه 24 خرداد 1400
شماره 8243
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فوتبال

فوتبال
ویژه
فعلا روزی 3 بازی از سری مسابقات یورو1+2020 در پیش داریم که معمولا 2تای آنها چنگی به دل نمی‌زند و دست‌ودل آدم نمی‌رود آنها را تماشا کند، اما تجربه بازی‌های روزهای اخیر نشان داده که از بازی‌های کم‌اهمیت هم می‌شود لذت برد، مثلا اتفاقات تاریخی بازی دانمارک- فنلاند یا بازی ولز با سوئیس که تقریبا از دیدار افتتاحیه ایتالیا- ترکیه زیباتر بود.
اعداد درست می‌گویند: 22 به 13، 19 به 10، 25 به 18 و 18 به 5؛ اینها نتایج کوارترهای بازی ایران و قطر است؛ اختلاف تیم رنک 23 جهان با تیم رنک‌73.
محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در دو وزن97 و130کیلوگرم 5کشتی‌گیر را به تورنمنت پیت‌لاسینسکی لهستان اعزام کرد تا ترکیب پنج‌نفره تیم ایران را برای بازی‌های المپیک توکیو نهایی کند.
قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی در فصل 1400-1399 روز گذشته برگزار شد و همه مدعیان بزرگ این جام به یکدیگر برخورد کردند.
نمایش کوتاه، اما درخشان مهدی قائدی در دیدار تیم ملی کشورمان برابر کامبوج، همه چشم‌ها را خیره کرد.
مسابقات فوتبال مقدماتی جام‌جهانی2022 در قاره آسیا صبح دیروز با انجام یک بازی از گروهH پیگیری شد و تیم‌های کره‌جنوبی و لبنان به مصاف یکدیگر رفتند.

...وبالاخره استارت با پیروزی

انگلیس برای اولین بار یورو را با پیروزی آغاز کرد، این در حالی است که پیش از این کرواسی هیچ‌وقت بازی اولش را نباخته بود
تیم ملی انگلیس که یکی از 3 تیم پرستاره رقابت‌های یورو محسوب می‌شود با ترکیبی هیجان‌انگیز مقابل کرواسی صف‌آرایی کرد و توانست علاوه بر پیروزی بر حریف بر یک طلسم همیشگی هم غلبه کند.
جراحی خارپاشنه در آلمان دیسک کمر در ایران!

جراحی خارپاشنه در آلمان دیسک کمر در ایران!

احسان حدادی، برای دومین بار در آستانه المپیک مصدوم شده، او که حاضر نشده بود خارپاشنه‌اش را در ایران جراحی کند حالا از آمریکا به تهران برگشته تا همه باور کنند مصدومیتش جدی است
احسان حدادی، ستاره پرتاب دیسک ایران، جمعه شب، بعد از مدت‌ها به ایران برگشت. قرار است کمیسیون پزشکی در فدراسیون پزشکی ورزشی تشکیل شود و پزشکان تشخیص بدهند که او با وجود آسیب‌دیدگی دیسک کمرش، می‌تواند در بازی‌های المپیک توکیو شرکت کند یا نه.مصدومیت حدادی اهمیت زیادی دارد چرا که برخی او را پرهزینه‌ترین ورزشکار ایران می‌دانند.
زیر حلقه/ حاتمی و شهرداری
مهران حاتمی، سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان شده؛ تیمی که فصل پیش قهرمان لیگ برتر شد. از روزی که او به گرگان رفته، دو سه بار به اعتراض گفته است که بعد از جدایی شاهین‌طبع، سرمربی سابق این تیم، چند بازیکن خوب و اثرگذار هم از تیم رفته‌اند.
مهم‌ترین اتفاق یورو 2020تا این لحظه در دقیقه چهل‌و‌یکم بازی دانمارک و فنلاند رخ داد؛ جایی که عده زیادی از مردم حواس‌شان به این بازی نبود اما به‌سرعت باد همه مردم جهان از رویدادهای آن لحظه باخبر شدند.

جبران به سبک بیرو؟

همانطور که انتظار می‌رفت در دیدار آسان و کم‌اهمیت با کامبوج، امیر عابدزاده به‌عنوان دروازه‌بان اصلی در ترکیب تیم ملی قرار گرفت و احتمالا آسان‌ترین کلین‌شیت عمرش را انجام داد.

آماربازی

تیم‌ ملی ایران فردا شب در حالی مقابل عراق می‌ایستد که ما از سال2011در بازی‌های رسمی موفق به شکست عراق نشده‌ایم.

نکته بازی/ احساساتی نشوید لطفا!

پیروزی‌های پی‌درپی تیم ملی در منامه بحرین حسابی به کام اهالی فوتبال شیرین آمده و اعتماد به نفس اعضای تیم ملی را هم بالا برده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
برنامه
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8243