• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
دو شنبه 24 خرداد 1400
کد مطلب : 133063
+
-

نکته بازی/ احساساتی نشوید لطفا!



پیروزی‌های پی‌درپی تیم ملی در منامه بحرین حسابی به کام اهالی فوتبال شیرین آمده و اعتماد به نفس اعضای تیم ملی را هم بالا برده است. این مسئله در آستانه بازی با عراق بسیار مهم و مثبت است، اما باید حواس‌مان باشد از آن طرف بام نیفتیم. یعنی طوری نباشد که تصور کنیم عراق هم مثل بحرین قرار است راحت تسلیم ما شود. برای مسابقه آخر نیاز به تمرکز کامل و صددرصدی روی ثانیه به ثانیه بازی داریم. به‌عنوان مثال مهدی قائدی، ستاره این روزهای لیگ برتر که برابر کامبوج هم نمایش خوبی داشت، پیش‌بینی کرده تیم ملی با 3 گل عراق را شکست خواهد داد. آقا حالا 3 گل هم نزدید عیبی ندارد، شما یک گل بزنید و ببرید، ما یک عمر ممنون‌تان خواهیم بود.

تمامش کن سردار

اگر اخبار رسانه‌ها را از 8 سال پیش به این طرف مرور کنید، درخواهید یافت که سردار آزمون به تمام تیم‌ها و لیگ‌های معتبر اروپایی ترانسفر شده؛ از منچستریونایتد و لیورپول تا رئال مادرید و بایرن‌مونیخ. تنها در همین یک هفته اخیر آزمون 2 تیم بزرگ عوض کرده؛ ابتدا در رم شاگرد ژوزه مورینیو شد و در ادامه به میلان ایتالیا پیوست. یعنی چشم‌بسته به شما می‌گوییم حتی امباپه و هالند هم در این مدت به اندازه آزمون پیشنهاد نداشتند! خارج از شوخی قطعا تمام گمانه‌زنی‌ها به‌خاطر کیفیت آزمون است. به هر جهت اما امیدواریم او بالاخره امسال طلسم را بشکند و با حضور در یک تیم بزرگ، لااقل این شایعات را تمام کند. باور کنید خودمان هم دیگر از بازنشر این مطالب خجالت می‌کشیم.

به نفعت نیست ها!

در شرایطی به بازی مرگ و زندگی بین ایران و عراق نزدیک می‌شویم که سرمربی تیم حریف وارد فاز درگیری روانی شده است. سرکو کاتانچ بعد از بازی عراق و هنگ‌کنگ گفته: «ایران بدون ایجاد موقعیت گل و صرفا روی اتفاقات بازی هنگ‌کنگ را برد.» او احتمالا می‌خواسته با این ترفند، پیروزی خفیف و یک بر صفر تیم خودش برابر هنگ‌کنگ را توجیه کند، اما در عمل وارد فاز درگیری لفظی با تیم ایران شده است. راستش نه‌تنها از این بابت از کاتانچ دلگیر نیستیم، بلکه از او ممنون هم هستیم. خیلی نگران بودیم بعد از این 3 پیروزی، بچه‌های ما جوگیر شوند و بدون انگیزه و اشتیاق کافی به مصاف عراق بروند، اما حالا سرمربی حریف دچار خبط بزرگی شده و امیدواریم جوابش را در زمین بگیرد!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید