06
یکشنبه 18 آبان 1399
شماره 8079
ورزشی
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
درحالی‌که الکس تلس، مدافع چپ پرتغالی منچستریونایتد از قرنطینه کرونا برگشته، روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا و ادین ژکو، مهاجم آاس‌رم که قرار بود هفته آینده با بوسنی مقابل ایران بازی کند تست کوویدشان مثبت در آمد و به قرنطینه رفتند.
بعد از توقف پرسپولیس برابر سایپا، خبرنگاران از یحیی پرسیده‌اند چرا به مهاجمانی مثل آریا برزگر و امیر روستایی بازی نمی‌دهد.
پرسپولیس در نخستین بازی فصل جدیدش 2 امتیاز کلیدی از دست داد؛ هرچند این تیم واقعا برابر سایپا نمایش بدی نداشت.
پرسپولیس در روزی که نسبتا خوب بازی کرد و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریفش ساخت به گل نرسید تا در نخستین دیدار خود در لیگ برتر به تساوی دست پیدا کند.

پایان طلسم‌4‌ساله

در روز رویایی مربیان استقلالی لیگ، آبی‌های پایتخت با شکست دادن مس فصل را با پیروزی آغاز کردند
طلسم ناکامی‌های استقلال در هفته‌های ابتدایی پس از 4‌فصل بالاخره شکسته شد. محمود فکری که تیمش را بدون خرید‌های جدید به میدان فرستاده بود، در روز رویایی مربیان استقلالی موفق شد با نتیجه 2 بر صفر تیم تازه لیگ برتری شده مس رفسنجان را از پیش رو بردارد.

دلخوری شفر و باز شدن پنجره

پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه استقلال فردا باز می‌شود. با وجود اینکه استقلالی‌ها معتقد بودند پول وینفرد شفر تمام و کمال پرداخت شده و پنجره این تیم باید قبل از نخستین بازی لیگ‌برتر باز شود اما این اتفاق برای نخستین بازی رخ نداد و فردا انجام خواهد شد.
3 اتفاق منحصربه‌فرد
20سال بعد از حرفه‌ای شدن، هنوز آماتوریم
آغاز بیستمین دوره از مسابقات لیگ برتر به منزله عبور از مرز دودهه فوتبال حرفه‌ای در ایران است، اما به‌نظر نمی‌رسد این اعداد و ارقام تناسب چندانی با واقعیات داشته باشد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
آلومینیوم اراک که تازه به لیگ برتر آمده در نخستین هفته این مسابقات، پرحاشیه‌ترین تیم بود. تعلل مدیرعامل این باشگاه باعث شد قرارداد تعدادی از بازیکنان تا آخرین ساعات ثبت نشده باشد و درنهایت رسول خطیبی با تیمی به مصاف نساجی رفت که فقط 6نیمکت‌نشین داشت و از این 6بازیکن هم 2نفر دروازه‌بان بودند!