06
یکشنبه 20 مهر 1399
شماره 8059
ورزشی
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سرانجام چند روز التهاب و نگرانی هواداران پرسپولیس خاتمه یافت و کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت باشگاه النصر علیه سرخپوشان را رد کرد. احتمال تغییر نتیجه بازی نیمه‌نهایی و حذف پرسپولیس از فینال، لحظات سختی برای هواداران این تیم درست کرده بود که حالا خوشبختانه ختم به خیر شده است.
تیم ملی پس از ۳۳۰ روز تعطیلی روز پنجشنبه موفق شد شاخ غول را بشکند و نخستین بازی زیرنظر سرمربی جدیدش -اسکوچیچ- را مقابل ازبکستان برگزار کند. نمایش قابل‌قبول تیم ملی در بازی روز پنجشنبه کمی مایه دلگرمی شد و همه منتظر بودند در بازی سه‌شنبه این هفته در ترکیه مقابل تیم ملی مالی عیار تیم اسکوچیچ را ببینند اما بازی با مالی به‌نوعی طلسم شده است.
محمود فکری در نخستین روزهای حضورش روی نیمکت استقلال تصمیمی گرفت که جو را علیه او ملتهب کرد. بر این اساس سرمربی جدید آبی‌پوشان از سعید عزیزیان به‌عنوان مربی دروازه‌بان‌های تیمش دعوت به همکاری کرد.

فینالیست آسیا در نقطه صفر

پرسپولیس بهترین نتایج را گرفته اما با بحران‌های زیادی روبه‌رو است که ماجراهای برانکو و شجاع مهم‌ترین آنها هستند
پرسپولیس فینالیست آسیا شده اما این روزها اصلا حال و روز خوشی ندارد. این تیم قرار بود پس از بازگشت به ایران 7‌روز استراحت داشته باشد و از نوزدهم مهرماه دور جدید تمریناتش را آغاز کند اما جمعه‌شب یکباره اعلام شد تمرینات قرمزپوشان کماکان تعطیل می‌ماند.

دوچرخه‌سوار مصدوم، روی باربند!

بهزاد مرادی به نبود آمبولانس معترض است و فدراسیون‌ او را تهدید کرده که هزینه‌ها را پرداخت نمی‌کند
بعد از اعتراض بهزاد مرادی به نبود آمبولانس در زمان برگزاری لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان، فدراسیون دوچرخه‌سواری تهدید کرد هزینه‌های درمانی او را پرداخت نمی‌کند.
فیفادی جذاب
امشب تقابل قهرمان جام جهانی با قهرمان یورو و لیگ ملت‌های اروپا بازی جذابی از آب درخواهد آمد. جذابیت دوچندان آن برای ایرانی‌ها اضطراب نزدیک شدن کریستیانو رونالدو به رکورد 109گل ملی علی دایی است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
اصلاً فرض می‌کنیم حق با علی خطیر است و او در ماجرای شکایت باشگاه النصر، هیچ گامی علیه پرسپولیس برنداشته است. خیلی هم خوب.
کرونا، لیگ برتر والیبال را تعطیل کرد. رئیس سازمان لیگ دیروز خبر داد فدراسیون برای قطع زنجیره شیوع کرونا تصمیم گرفته هفته‌های هشتم، نهم، دهم و یازدهم را 2هفته دیرتر برگزار کند.
وحید فاضلی که قرار بود همراه محمود فکری به استقلال بیاید، روز گذشته به عنوان سرمربی نساجی معرفی شد.