• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 18 آذر 1399
کد مطلب : 118178
+
-

رویدادهای فرهنگی و هنری/انتشار فراخوان مسابقه «من به‌یاد حاج‌قاسم»

 جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، مسابقه ایده‌های نوآورانه را با رویکرد خدمات فرهنگی و اجتماعی مردمی برگزار می‌کند. به گزارش همشهری، فراخوان ایده‌های نوآورانه «من به‌یاد حاج‌قاسم» در سطح خانوادگی، محله‌ای، روستایی و شهری تا نهم دی‌ماه به جمع‌آوری ایده‌ها پرداخته و از میان ایده‌های واصله به 10نفر از شرکت‌کنندگان جوایز نفیسی اهدا می‌شود. برای ارتباط با فراخوان می‌توان به وب‌سایت bahamvatan.ir مراجعه‌کرد.


معرفی فیلم‌های بخش ویژه جشنواره حقیقت
 اسامی فیلم‌های بخش «نمایش‌های ویژه» چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» اعلام شد. به گزارش همشهری، در بخش نمایش‌های ویژه این دوره‌ جشنواره، اتودهای قرنطینگی، کودتای53، برف می‌نامد، فراموشخانه، روزگار بلور، سینه‌ما رکس، قهرمان و دیوانگی 8فیلم مستند هستند که به‌صورت غیررقابتی به نمایش گذاشته می‌شوند. چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» از 25آذر تا 2دی‌ماه99 باتوجه به شیوع جهانی بیماری کووید-19 به‌صورت مجازی و نمایش برخط (آنلاین) برگزار خواهد شد.


برگزاری سلسله وبینارهای مدیریت در عصر کرونا 
  سلسله وبینارهای تخصصی مدیریت در عصر کرونا و پساکرونا برگزار می‌شود. به گزارش همشهری، در این وبینار‌ها، پنل‌های متعددی در ۲۸موضوع با ۳۰سخنران برگزار می‌شود. محور موضوعات شامل 5 پنل با عناوین: کرونا و مدیریت منابع انسانی، کرونا و رفتار سازمانی، کرونا و نظریه سازمان، کرونا و مدیریت کسب‌وکارها و کرونا و عملکرد دولت است. این سلسله پنل‌ها از ۲۲ تا ۲۶آذرماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹:۳۰ برگزار شود. لینک ورود به وبینار https://webinar.ihcs.ac.ir/b/rnv-cuc-thu و لینک ثبت نام www.modabberec.ir/covid-19 است.

این خبر را به اشتراک بگذارید