20
چهار شنبه 7 آبان 1399
شماره 8071
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شیر یا خط

یادداشت
ترامپ یا بایدن؟ کدامشان برنده می‌شود؟ برای ما کدامشان بهتر است؟ کنار توفان کرونا و بحران اقتصادی، چشم خیلی‌ها به انتخابات آمریکا دوخته شده. فکر نمی‌کنم این انتخابات برای مردم هیچ جای دنیا به اندازه ما مهم باشد.
ویژه
در پارک یک عالم ‎ تنهایی نشسته است.
​​​​​​​فهرست‌های ۳۳ و ۳۴ لاک‌پشت پرنده که به معرفی کتاب‌های برگزیده بهار و تابستان۹۸ می‌پردازد تا نهم آبان‌ماه به‌صورت آن‌لاین رونمایی خواهند شد.
​​​​​​​کتاب «پناهجویان در گذر تاریخ» نوشته گری وینر به‌تازگی با ترجمه شهربانو صارمی توسط انتشارات ققنوس منتشر و راهی بازار نشر شده است.
طرح روز
​​​​​​​مسکو:‌ مردی در روسیه که مدعی بود خودروی بنز 170هزار دلاری‌اش کیفیت لازم را ندارد آن‌را آتش زد.
​​​​​​​نیویورک:‌ سیارک «سایکی۱۶» انباشته از فلزاتی به ارزش یک میلیون برابر اقتصاد فعلی جهان توسط تلسکوپ هابل شکار شد.

عکس روز

عکس روز
فروش ابزار جاسوسی

فروش ابزار جاسوسی

​​​​​​​مسکو: رژ لبی که قابلیت هفت تیرشدن دارد یا یک کیف زنانه که در اصل یک دوربین عکاسی جاسوسی و دقیق است و اشیا و وسایل دیگری که در زمان جنگ سرد در اختیار جاسوسان اتحاد جماهیر شوروی بود، به‌زودی در یک حراجی به فروش می‌رسند.
اعتراض به قطع درخت مقدس
اعتراض به قطع درخت مقدس
​​​​​​​ویکتوریا:‌ پس از اینکه درختی کهن که برای بومی‌های استرالیا مقدس بود توسط مسئولان شهرداری استرالیا ریشه‌کن شد، مردم منطقه ویکتوریا همراه بومیان به‌عنوان اعتراض راهپیمایی کردند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
​​​​​​​دیه‌گو مارادونا، ستاره فوتبال آرژانتین می‌تواند درصورت توافق سال آینده میلادی در باشگاه آلماگروی بوئنوس‌آیرس از دسته اول باشگاه‌های آرژانتین بازی کند.
نویسنده هرقدر تجربه زیستی، سرد و گرم چشیدن‌های روزگار و رنج و مشقت‌های مختلف را چه در دوران کودکی یا بزرگسالی از سر گذرانده باشد، موضوعات بکرتری برای نوشتن در اختیار دارد.
​​​​​​​بچه‌ها وقتی بدانند کسی حرفشان را گوش می‌دهد احساس بهتری دارند، بنابراین به خواسته‌های آنان توجه نشان دهید.