02
چهار شنبه 7 آبان 1399
شماره 8071
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سخنگوی قوه قضاییه شامگاه دوشنبه در گفت‌وگوی ویژه خبری پیرامون بررسی جزئیات و چگونگی اجرای دستورالعمل‌های اخیر ریاست قوه قضاییه درباره امنیت قضایی و نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان، با بیان اینکه در قانون، ترک فعل فراموش شده بود، اظهار کرد: این دستورالعملی جدید در نظام قضایی ما در مسیر احقاق حق و اجرای عدالت است.
وزیر خارجه از تدوین طرح جمهوری اسلامی برای حل دائمی مناقشه قره‌باغ خبر داد و گفت: جزئیات این طرح امروز و فردا در مسکو و ایروان تشریح خواهد شد و دیپلماسی فعالی را در این‌باره آغاز کرده‌ایم.
عکس خبر
پایگاه اطلاع‌رسانی khamemei.ir این طرح گرافیکی را براساس بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب منتشر کرده که فرمودند: «تحریم‌های خباثت‌‌آمیز آمریکا جنایت است.

استقبال دولت از طرح‌های سایر قوا در حل مشکلات

دولت
حسن روحانی، رئیس‌جمهور با اشاره به حساسیت‌ها و پیچیدگی‌ها در زمینه مدیریت وضعیت اقتصادی، تأکید کرد: دولت، تامین معیشت مردم و جبران تورم را وظیفه خود می‌داند و از همه طرح‌ها و پیشنهادهای سایر قوا، فعالان و متخصصان اقتصادی در حل معضلات مردم استقبال می‌کند.
انگیزه‌ای برای دخالت در انتخابات آمریکا نداریم

انگیزه‌ای برای دخالت در انتخابات آمریکا نداریم

برجام برگشت پذیر است و برای ما هم فرقی ندارد کدام رئیس‌جمهور آمریکا به برجام بازمی‌گردد
سخنگوی دولت ادعاهای مطرح شده در آخرین مناظره انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی آمریکا مبنی بر دخالت ایران در انتخابات پیش روی ایالات متحده را رد کرد.
کسی مسئولیت تجمع را نمی‌پذیرد
در روزی که رقم 346نفر به‌عنوان بالاترین رقم فوت‌شدگان کرونا از زمان شناسایی نخستین بیمار در کشور اعلام شد و درحالی‌که وضعیت اغلب شهرهای کشور قرمز و خطرناک اعلام شده است، موضوع
PDF ایران
کوتاه ایران
روز گذشته هشتمین جلسه دادگاه محمد امامی و دیگر متهمان برگزار شد. در این جلسه از دادگاه متهم امامی، از شکایت خود علیه نماینده دادستان خبر داد و قهرمانی را به «ایجاد ردپا در پرونده» متهم کرد.
شورای مجمع روحانیون مبارز کمیته‌ای را مأمور بررسی شرایط انتخاباتی مردمی کرد تا چندو چون ورودش به سیزدهمین دوره این انتخابات را برنامه‌ریزی کند.