17
سه شنبه 26 اسفند 1399
شماره 8183
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

از آرمان رمضانی تا روزی بچه نیکبخت

عقل زیدان کم است که برای رئال خرید نمی‌کند
یادداشت
جذب آرمان رمضانی از سوی باشگاه استقلال، معمای بزرگ نقل‌وانتقالات زمستانی بود. هر غیرمتخصصی هم که نمایش‌های رمضانی را در لباس پرسپولیس دیده باشد، حق دارد به چنین خریدی شک کند.
ویژه
این هفته برای تیم‌های اروپایی که مهاجم ایرانی در اختیار دارند، 2سناریوی مشابه رخ داد.
نه محمد نادری و نه آرمان رمضانی از حیث فنی و کاراکتر حرفه‌ای آنقدر جذاب و کلیدی نبودند که انتقال مستقیم‌شان از پرسپولیس به استقلال بلوا به‌پا کند.
از ابتدای هفته و از لحظه‌ای که میزبانی رقابت‌های باشگاهی و ملی به ایران نرسید، انتقادات زیادی از این تصمیم AFC انجام شده است. اما سرمربی پرسپولیس نظر دیگری دارد.
روزنامه‌های ورزشی مادرید برای دومین روز پیاپی از احتمال بازگشت کریستیانو رونالدو به برنابئو خبر و مطلب کار کردند اما در ایتالیا اتفاقات دیگری رخ داد.
امشب 2صعودکننده دیگر به دور یک‌چهارم پایانی لیگ قهرمانان مشخص می‌شود و دیدار برگشت رئال مادرید- آتالانتا و منچسترسیتی- مونشن‌گلادباخ تعیین می‌کند صعودکننده‌های پنجم و ششم چه تیم‌هایی هستند.
مهدی شیری مدافع راست پرسپولیس بعد از اتفاقاتی که در فینال لیگ قهرمانان آسیا رخ داد، چند هفته به‌شدت مورد انتقاد هواداران این تیم قرار گرفت.

ابهت فوتبال ما دارد از دست می‌ رود

جواد نکونام، در گفت‌و گو با همشهری از شرایط بد فوتبال ایران می‌گوید، از میزبانی‌های از دست رفته و تیم ملی که فقط می‌تواند به بازیکنانش تکیه کند
جواد نکونام این روزها سخت در تلاش است تا تیمش را آماده بازی با العین امارات در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا کند؛ مسابقه‌ای که قرار بود فولاد میزبانش باشد ولی یکباره AFC میزبانی فولاد را از برنامه‌اش خارج کرد و حالا مشخص نیست این بازی در کدام کشور برگزار خواهد شد.
یک مدافع آمد یک نفر و نصفی رفتند

یک مدافع آمد یک نفر و نصفی رفتند

فرشاد فرجی رسما به پرسپولیس پیوست، احسان حسینی راهی مشهد شد و محمد انصاری هم درخواست جدایی کرد
بالاخره حرف‌وحدیث‌های چند روزه درباره فرشاد فرجی و پرسپولیس به پایان رسید و این مدافع رسما به جمع سرخپوشان پیوست.
کاپیتان‌ها نرفته برگشتند!
کاپیتان‌ها نرفته برگشتند!
دیروز تراکتوری‌ها روز‌شان را با شایعه جدایی اشکان و مسعود آغاز کردند حتی گفته شد دژاگه با استقلالی‌ها هم مذاکره کرده اما در آخرین لحظه همه چیز منتفی شد
تراکتوری‌ها که هنوز از شوک جدایی حاج‌صفی بیرون نیامده‌اند، 24‌ساعت پراسترس را بابت جدایی دیگر کاپیتان‌های تیم‌شان سپری کردند.
این عکس‌ها از تمرین تیم استقلال به بیرون آمده نه تیم ملی کشتی! سیاوش یزدانی که این روزها به مهره فیکس استقلال تبدیل شده، توپ‌گیری سختی از داریوش شجاعیانی داشته که پس از مدت‌ها به تمرینات گروهی اضافه شده است.

نقل قول

نقل قول

آمار بازی/ متریکا

سپاهان و مس رفسنجان که این هفته در جام‌حذفی مقابل یکدیگر قرار گرفتند تنها تیم‌های این فصل هستند که هرگز در نیمه اول بازی‌ها شکست نخورده‌اند.

گزارش/ یک خبر تکراری: دزد به خانه بازیکنان پاریس زد!

دقیقه 67بازی پاریس با نانت در هفته بیست‌ونهم لیگ فرانسه، داور چهارم تابلوی تعویض را بالا برد. دی‌ماریا باید از زمین بیرون می‌رفت. پوچتینو، سرمربی پاریس به استقبالش رفت، در گوشش چیزی گفت و به جای نیمکت ذخیره‌ها‌، او را به سمت رختکن برد.
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
با استعفای پژمان درستکار از سرمربیگری تیم ملی کشتی جوانان، محسن کاوه، مدیر تیم‌های ملی، با حفظ سمت سرمربی جوانان شد؛ انتخابی پر‌حرف‌و‌حدیث که حواشی بسیاری به همراه داشته است.
صبح دیروز خبر رسید امین قاسمی‌نژاد با استقلال به توافق نهایی رسیده و عصر دوشنبه به باشگاه می‌رود تا قرارداد نهایی‌اش را امضا کند.
پیروز قربانی یکی از اهالی منطقی و محترم فوتبال ایران است اما این اواخر اتفاقات عجیبی برای او رخ می‌دهد. او ابتدای فصل گذشته دستیاری آندرا استراماچونی را پذیرفت و بعد منصرف شد.