• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 26 اسفند 1399
کد مطلب : 126863
+
-

کاپیتان‌ها نرفته برگشتند!

دیروز تراکتوری‌ها روز‌شان را با شایعه جدایی اشکان و مسعود آغاز کردند حتی گفته شد دژاگه با استقلالی‌ها هم مذاکره کرده اما در آخرین لحظه همه چیز منتفی شد

کاپیتان‌ها نرفته برگشتند!

 امیرحسین اعظمی_خبر‌نگار

تراکتوری‌ها که هنوز از شوک جدایی حاج‌صفی بیرون نیامده‌اند، 24‌ساعت پراسترس را بابت جدایی دیگر کاپیتان‌های تیم‌شان سپری کردند. اشکان دژاگه و مسعود شجاعی ستاره‌هایی بودند که در این 24‌ساعت به بمب‌های نقل‌و‌انتقالاتی تبدیل شدند اما در نهایت با دخالت خطیبی به تمرینات برگشتند تا حداقل برای چند روزی خیال هواداران تبریزی راحت شود.
 عصر یکشنبه خبر رسید پس از احسان حاج‌صفی، اشکان دژاگه هم قراردادش را با تراکتور فسخ کرده و از این تیم جدا شده است. البته این پایان ماجرا نبود چراکه دقایقی بعد خبر مذاکره اشکان دژاگه با استقلالی‌ها روی خروجی چند سایت قرار گرفت تا ماجرا شکل جدی به‌خود بگیرد. حتی در آخرین ساعات یکشنبه شایعه فسخ قرارداد مسعود شجاعی هم رسانه‌ای شد تا شوکی جدی به هواداران تراکتورسازی وارد شود.
 صبح دیروز جزئیاتی از روند مذاکرات دژاگه با استقلالی‌ها رسانه‌ای شد و حتی برخی از رسانه‌ها از درخواست 200 تا 250‌هزار دلاری اشکان برای یک‌ نیم‌فصل رونمایی کردند. یکی از مدیران استقلال در این خصوص به خبرنگار همشهری می‌گوید: «10‌روز است به‌صورت فشرده با دژاگه در حال مذاکره هستیم ولی منجر به عقد قرارداد نشده، چراکه اختلاف‌هایی در روند مذاکرات وجود داشت. رقم پیشنهادی دژاگه مورد قبول ما نبود. ضمن اینکه باید برای جذب قاسمی‌نژاد هم هزینه کنیم.»
 از صبح دیروز خیلی‌ها منتظر موضع‌گیری باشگاه تراکتور درخصوص کاپیتان‌هایشان بودند و این اتفاق به نوعی با مصاحبه اول وقت خطیبی ‌افتاد. او در مصاحبه ابتدایی‌اش گفته بود:‌«هر کسی دلش با پیراهن تراکتور نیست، جایی در این تیم ندارد و هر بازیکنی هم می‌خواهد برای تراکتور بازی کند، باید با عشق و دل و جان بازی کند.»
 حرف‌های خطیبی به‌صورت واضح نشان می‌داد که او از تصمیم دژاگه و شجاعی به‌شدت ناراحت است ولی جالب اینجا‌ست که سرمربی تراکتور چند ساعت بعد به شکل عجیبی تغییر موضع داد و به رسانه رسمی باشگاه تراکتور گفت: «یکسری از افراد با اظهارنظرها و کارهای خود به‌دنبال این بودند که شجاعی و دژاگه را مقابل من قرار بدهند، اما این دو نفر بازیکنانی حرفه‌ای هستند و از این شایعات تأثیر نمی‌گیرند. با وجود شیطنت‌های انجام‌شده از سوی برخی افراد، تمامی مسائل تیم نیز با درایت و تدبیر مالک محترم باشگاه حل شده است. مسعود و اشکان سرمایه‌های باشگاه تراکتور هستند و صحبت از جدایی آنها خنده‌دار است.»
 دقایقی بعد از انتشار صحبت‌های خطیبی، توییتر باشگاه تراکتور هم عکس این مربی همراه کاپیتان‌هایش را منتشر کرد و از قول دژاگه و شجاعی نوشت: «در کنار خطیبی با قدرت ادامه می‌دهیم و قرار هم نبود جایی برویم. این همه زحمت کشیدیم و حالا برای لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شویم.»
 برخلاف نقل‌قولی که توییتر باشگاه تراکتور منتشر کرده، اطلاعاتی در اختیار خبرنگار همشهری قرار گرفته که نشان می‌دهد بحث جدایی دژاگه و شجاعی جدی بوده و فعلا با وساطت خطیبی ماجرا موقتا ختم به خیر شده است. براساس اطلاعات به‌دست آمده، اشکان که با تراکتور که قرارداد دلاری دارد، بابت قرارداد امسالش پول زیادی دریافت نکرده و از این موضوع شاکی است. دژاگه از طریق مدیربرنامه‌هایش هفته گذشته به زنوزی پیغام می‌دهد و ناراحتی‌اش را به اطلاع او می‌رساند اما هیچ اقدامی برای حل مشکل صورت نمی‌گیرد. اینطور که گفته می‌شود شجاعی هم وضعیتی مشابه دژاگه دارد. از همین‌رو کاپیتان‌های تراکتور روز گذشته به محل تمرین می‌روند اما برنامه‌ای برای تمرین‌کردن نداشته‌اند که با صحبت‌های خطیبی کمی نرم می‌شوند و تمرین می‌کنند. خطیبی به کاپیتان‌هایش قول داده مشکلات را حل کند اما باید دید در روزهای آینده این مشکلات برطرف می‌شود یا خیر.

این خبر را به اشتراک بگذارید