• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
سه شنبه 26 اسفند 1399
کد مطلب : 126867
+
-

آمار بازی/ متریکا

00
سپاهان و مس رفسنجان که این هفته در جام‌حذفی مقابل یکدیگر قرار گرفتند تنها تیم‌های این فصل هستند که هرگز در نیمه اول بازی‌ها شکست نخورده‌اند. البته مس بیشتر با تساوی نیمه اول را به پایان برده اما سپاهان تعداد بردهای بیشتری دارد. حاصل 17بازی سپاهان در لیگ برتر، 9برد و 8تساوی در نیمه اول بوده و 3شکست این تیم در فصل جاری همگی در نیمه دوم رقم خورده‌اند. نتیجه 17بازی مس رفسنجان نیز 4برد و 13تساوی در نیمه اول بوده است. مس با تنها 2گل خورده در نیمه اول کم‌ترین گل خورده را دارد. این 2تیم یک‌بار در لیگ و یک‌بار در جام‌حذفی به مصاف هم رفته‌اند که نیمه اول هر  دو بازی مساوی شده اما سپاهان هر  دو مسابقه را در پایان برده است.

01
سایپا با تنها یک گل زده در نیمه اول، ضعیف‌ترین تیم در شروع بازی‌ها و تنها تیمی است که هرگز در نیمه اول پیروز نشده است. البته سایپا تا همین 2هفته قبل در رکورد صفر پیروزی در نیمه اول، یک شریک هم داشت. ماشین‌سازی دیگر تیمی بود که در نیمه اول بازی‌ها هیچ بردی نداشت. اما در هفته شانزدهم یعنی در همان شروع نیم‌فصل دوم ماشین‌سازی مقابل شهرخودرو قرار گرفت و در نیمه اول با گل سینا عبداللهی برنده بود. سایپا اما هنوز طعم پیروزی در نیمه اول را نچشیده است. بهترین نتیجه این تیم در 45دقیقه ابتدایی، تساوی بدون گل بوده که 11بار تکرار شده است. سایپا تنها گلش در نیمه اول را به تراکتور زد اما در پایان نیمه2بریک بازنده به رختکن رفت.

14
پرسپولیس با بیشترین گل‌زده و کم‌ترین گل خورده در نیمه دوم، همچنان موفق‌ترین تیم در نیمه مربیان است. تیم یحیی 14گل از 22گلش را در نیمه دوم بازی‌ها زده و فقط 4گل دریافت کرده است. حتی سپاهان که در آخرین بازی‌اش مقابل آلومینیوم 4گل در نیمه دوم زد هنوز نتوانسته به رکورد گل‌های پرسپولیس در این نیمه برسد. شاگردان محرم نویدکیا با احتساب 4گل به آلومینیوم حالا صاحب 12گل زده در نیمه دوم هستند. جالب اینکه تفاضل گل سپاهان در این نیمه منفی4بوده و با گل‌های این هفته تازه به عدد صفر رسیده است. اگر نتایج 45دقیقه دوم یعنی نیمه مربیان را ملاک یک جدول رده‌بندی قرار بدهیم، سپاهان در این جدول رتبه ششم را خواهد داشت و پرسپولیس و استقلال تیم‌های اول و دوم خواهند بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید