12
سه شنبه 26 اسفند 1399
شماره 8183
کووید-19
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
همزمان با ورود نخستین واکسن ایرانی کرونا به مرحله نهایی تست انسانی، فاز اول کارخانه تولید واکسن ایرانی کرونا با ظرفیت ۳میلیون دوز در ماه، از دوشنبه آغاز به‌کار کرد. صبح دیروز در مراسمی با حضور محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امامره و جمعی از مسئولان و ناظران پزشکی کارآزمایی بالینی، فاز دوم و سوم تست انسانی «واکسن کوو ایران برکت» و همچنین فعالیت بزرگ‌ترین کارخانه تولید واکسن در منطقه آغاز شد.
رئیس‌جمهور از وزیر بهداشت می‌خواهد تا در زمینه روند واکسیناسیون براساس اولویت‌های تعیین‌شده در سند ملی شفاف‌سازی کند. حسن روحانی گفت همانطور که در یک سال گذشته وزیر بهداشت به‌طور شفاف‌ درباره آمارها اطلاع‌رسانی کرده، این‌بار هم درباره واکسیناسیون شفاف‌سازی کند.
همشهری آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرهای کشور در 5روز مانده به پایان سال و پیامدهای اعلام آن را بررسی کرد

31شهر نارنجی 9شهر قرمز

کارشناسان نسبت به مجاز بود ن سفر به مراکز استان‌ها در تعطیلات نوروز انتقاد کردند؛ ویروس انگلیسی در 29استان کشور در گردش است
جزئیات آخرین رنگ‌بندی کرونایی شهرهای کشور منتشر شد. برهمین اساس، 31شهر در وضعیت نارنجی و 9شهر در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند. در این میان شهرهایی که مراکز استان‌اند، جز اهوازقرمز و ارومیه نارنجی در وضعیت «زرد» به‌سرمی‌برند و براساس اعلام سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، سفر به مناطق زرد، ممنوعیتی ندارد.