• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
سه شنبه 26 اسفند 1399
کد مطلب : 126837
+
-

گزارش/ یک خبر تکراری: دزد به خانه بازیکنان پاریس زد!

گزارشی عجیب از سرقت و گروگان‌گیری در خانه فوق‌ستاره‌های تیم پاری‌سن‌ژرمن

دقیقه 67بازی پاریس با نانت در هفته بیست‌ونهم لیگ فرانسه، داور چهارم تابلوی تعویض را بالا برد. دی‌ماریا باید از زمین بیرون می‌رفت. پوچتینو، سرمربی پاریس به استقبالش رفت، در گوشش چیزی گفت و به جای نیمکت ذخیره‌ها‌، او را به سمت رختکن برد. ستاره آرژانتینی باید خیلی زود لباس می‌پوشید و به خانه بر می‌گشت، چون دزد به خانه‌اش زده بود و خانواده‌اش را هم گروگان گرفته بود.همان شب اتفاق مشابهی برای مارکینیوش، مدافع برزیلی پاریس افتاد، البته او تا پایان بازی در زمین ماند چون کسی هنوز خبردار نشده بود.در نهایت پلیس گروگانگیرها را دستگیر کرد و هر دو قائله ختم به خیر شد.خبرگزاری ایسنا به نقل از روزنامه مادریدی مارکا، نوشت که دی‌ماریا و مارکینیوش، نخستین بازیکنان تیم پرستاره پاریسی نیستند که هدف دزدها قرار می‌گیرند. پیش از این دست‌کم 7 بار دیگر از منزل بازیکنان تیم پاری‌سن‌ژرمن دزدی شده بود. 

  مائورو ایکاردی
سارقان از خانه بازیکن آرژانتینی جواهرات، ساعت و لباس به ارزش۴۰۰ هزار یورو دزدی کردند. این اتفاق 30ژانویه 2021رخ داد درحالی‌که ایکاردی به همراه تیم سفر کرده بود تا برابر لورین بازی کند. زمانی بازیکن پاری‌سن‌ژمن متوجه سرقت شد که اشیا سر جایشان نبودند.

  سرخیو ریکو
چند روز قبل از اینکه چنین اتفاقی برای ایکاردی رخ دهد، سرخیو ریکو با حمله دزدان روبه‌رو شده بود. از خانه دروازه‌بان اسپانیایی ساعت و جواهراتی به ارزش ۲۵هزار یورو دزدی شد. سارقان در حالی وارد خانه دوبلکس ریکو شدند که نگهبان در آنجا زندگی می‌کرد.

  مارکینیوش 
بازیکن برزیلی در گذشته هم با حمله سارقان روبه‌رو شده بود. این اتفاق 12ژانویه ۲۰۲۰ همزمان با دیدار برابر موناکو رخ داد. 4 سارق تلاش کردند وارد خانه‌اش شوند اما موفق به این کار نشدند، چون سیستم امنیتی خانه به سرعت پلیس را خبردار کرد.

  دنی آلوس 
در فوریه ۲۰۱۹ دزدان به خانه مدافع برزیلی دستبرد زدند. این اتفاق در حالی رخ داد که آلوس در حال بازی کردن مقابل مون‌پلیه در لیگ فرانسه بود.
  لوین کورزاوا 
مدافع فرانسوی به لطف همسایگانش از دستبرد سارقان در امان ماند. آنها سریع متوجه یک چیز عجیب شدند و دزدها فرار کردند. 4 سارق در حالی می‌خواستند وارد خانه بازیکن PSG شوند که او در سفر به سر می‌برد.

  چوپو موتینگ 
دزدان 2 بار تلاش کردند وارد خانه‌اش شوند. یک‌بار این اتفاق در بیست و هشتم نوامبر ۲۰۱۸ رخ داد که در حال بازی برابر لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا بود. سپس یک‌ماه بعد یعنی، 24دسامبر دوباره خانه‌اش مورد حمله سارقان قرار گرفت. در مجموع ۶۰۰ هزار یورو از او دزدی شد.

  تیاگو سیلوا 
سارقان 22دسامبر ۲۰۱۸ وارد خانه بازیکن برزیلی شدند و توانستند ساعت و جواهراتی به ارزش ۱.۵ میلیون یورو به سرقت  ببرند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید