• سه شنبه 26 اسفند 1399
  • الثُّلاثَاء 2 شعبان 1442
  • 2021 Mar 16

بازده سال شگفتی؛ 65 تا 145 درصد

بیشترین بازده امسال به ترتیب نصیب سرمایه گذاران در بورس، مسکن، طلا و ارز شد
آمارها نشان می‌دهد با وجود افت سنگین بازار سهام در نیمه دوم سال، میانگین بازده سرمایه‌گذاری در بورس بیشتر از بازارهای طلا و ارز و مسکن بوده است.

200هزار سفر شهری روزانه با دوچرخه

حدود 400روز از شیوع کرونا می‌گذرد؛ بحرانی که ما را وادار به رعایت فاصله اجتماعی کرد و سبب شد مفهوم ضرب‌المثل «دوری و دوستی» را البته با اندکی تفاوت «دوری و سلامتی» ملموس‌تر درک کنیم.

نوروز؛ بدرقه تلخی و استقبال از امید

طلیعه نوروز؛ طلیعه امید و امیدواری است. بهانه آن هم بهار و اتمام زمستان است. نوروز نیاز جوامع انسانی برای به‌روز‌شدن و کنار‌گذاشتن تلخی‌ها و ایجاد دوباره امید در دل‌ها‌ست.

ناچاریم امیدوار باشیم

یکی از سخت‌ترین کارها در شرایط امروز جامعه ما، پمپاژ امید و امیدواری به جامعه ایرانی و توصیه مردم به امیدواری است! با این‌حال، برای امیدبخشیدن به جامعه باید به‌خود مردم امیدوار بود تا نهادها و ساختارهای سیاسی و اقتصادی.

به جای 3 میلیون دوز، 60 هزار دوز تزریق شد

رئیس‌جمهور از وزیر بهداشت می‌خواهد تا در زمینه روند واکسیناسیون براساس اولویت‌های تعیین‌شده در سند ملی شفاف‌سازی کند. حسن روحانی گفت همانطور که در یک سال گذشته وزیر بهداشت به‌طور شفاف‌ درباره آمارها اطلاع‌رسانی کرده، این‌بار هم درباره واکسیناسیون شفاف‌سازی کند.

کشور به دولتی فراگیر و آگاه به ضرورت‌ها نیاز دارد

در آخرین روزهای سال1399 و درحالی‌که کشور پس از پشت سر گذاشتن یک سال سخت کرونایی، برای ورود به قرن جدید شمسی آماده می‌شود، فصل دیگری هم در سیاست ایران در حال رقم خوردن است که انتخابات خرداد1400تبلور عینی آن به‌حساب می‌آید؛ انتخاباتی که در شرایط کنونی کشور، بسیاری از تحولات آتی را رقم خواهد زد و فضای سیاسی ایران را تاحدود زیادی درگیر حاشیه‌ها و البته تاحدودی هم متن خود کرده است.

7 دریا دوری، 7 سال بی‌خبری

14زندگی‌ فراموش‌شده با نام بشیر احمد بنگال‌زهی، زبیر نیازی، طاهر بنگال‌زهی، نصیر بنگال‌زهی، کاظم کلکی، سهیل بلوچی، احمد عنبری، زهرمحمد روزافزا، افشین داوودی، مسلم و عارف دهانی و خالد، حمید و جاوید گره خورده.

1400 چه پیش می آید؟