17
چهار شنبه 13 اسفند 1399
شماره 8173
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نقل قول

نقل قول
ویژه
علی کریمی 3روز پیش و در پایان دور اول رای‌گیری انتخابات فدراسیون فوتبال با تنها 9رای به این رقابت پایان داد و خیلی سریع با بستن دکمه کتش مسیر خروج را در پیش گرفت.
تیم کشتی آزاد ایران که با 5کشتی‌گیر در مسابقات کی‌یف اوکراین شرکت کرده بود، روز گذشته به ایران بازگشت ولی نتایج ضعیف و بی‌برنامگی باعث شد مسئولین فدراسیون کشتی اعلام کنند اتفاقات مسابقات اوکراین بررسی خواهد شد.آزادکاران در کی‌یف تنها یک مدال طلا کسب کردند و 4 نماینده ایران حذف شدند.
پرسپولیس دور برگشت لیگ برتر را با پیروزی یک بر صفر برابر سایپا شروع کرد.
شاید معرفی مانوئل نویر به‌عنوان بهترین دروازه‌بان تاریخ مخالفانی داشته باشد اما کسی شکی ندارد که او یکی از بهترین‌های همه ادوار است.
امشب بارسلونا برای یکی از 2مسابقه‌ای که طی یک هفته باید در آنها کامبک بزند تلاش خواهد کرد.
بعد از برکناری منصوریان از سرمربیگری تراکتور، هدایت این تیم به مسعود شجاعی سپرده شد.

بار کج به منزل نرسید

محمود فکری 16بازی روی نیمکت استقلال نشست اما هیچ‌گاه نتوانست دل هواداران این تیم را به‌دست بیاورد، از فرهاد مجیدی یا امیر قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی بعدی استقلال نام برده می‌شود
احتمالا محمود فکری صبح دیروز وقتی قرار بوده برای آخرین بار به ساختمان باشگاه استقلال برود، اتفاقات تلخ 5‌ماه گذشته را در ذهنش مرور کرده و از خودش پرسیده که چه شد با این سرعت به بن‌بست رسید.
احتمال رفع تعلیق جودو ومحرومیت میراسماعیلی

احتمال رفع تعلیق جودو ومحرومیت میراسماعیلی

جودوی ایران رفع تعلیق شده است؟ این سؤالی است که بعد از 2 روز هنوز نمی‌شود پاسخ مشخصی برای آن پیدا کرد. آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو که عصر دوشنبه در بیانیه‌ای از رفع تعلیق خبر داده بود، دیروز در دسترس نبود تا ابهامات را برطرف کند. کسانی هم که بیانیه فدراسیون جهانی و بندهای رأی دادگاه CAS را دیده‌اند، برداشتشان متفاوت از چیزی است که میراسماعیلی و فدراسیون می‌گویند.
اشتباه زیدان و سوتی داور
اشتباه زیدان و سوتی داور
در آستانه داربی مادرید رئال نتوانست از هر زمان دیگری به اتلتیکوی صدرنشین نزدیک‌تر شود
زیدان در روزهایی که همه فکر می‌کنند در بحران است، می‌برد و دهان همه را می‌بندد و در روزهایی که همه فکر می‌کنند در مسیر برد و قهرمانی است، خودش را به بحران می‌اندازد.
برنامه بازی‌ها

آماربازی

پرسپولیس در مصاف با سایپا به ششمین برد متوالی‌اش در فصل جاری رسید اما بد نیست بدانید سپاهان هم در 6بازی اخیرش به 5برد رسیده و در فرم بسیار خوبی قرار دارد.

عکس خبر/ ورزشی

آیاندا پاتوسی در ابتدای فصل گفته بود دیاباته بهترین بازیکن خارجی لیگ ایران است.

نکته بازی / چرا همه بازی‌ها در یک روز؟

برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای برگزاری 2هفته ابتدایی نیم‌فصل دوم واقعا عجیب است.
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
آنطور که سایت کمیته ملی المپیک خبر داده، کیکاووس سعیدی، دبیرکل این کمیته برای شرکت در مراسم پنجاهمین سالروز ورزش عام سوریه به این کشور سفر کرده. البته این سایت ننوشته که این روز در ورزش سوریه چه اهمیتی دارد که در این شرایط کرونایی، برایش سالگرد گرفته‌اند و مهمان هم دعوت کرده‌‌اند.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جد‌‌‌‌‌‌‌‌‌ول 8173