• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
چهار شنبه 13 اسفند 1399
کد مطلب : 125831
+
-

حال دروازه بایرن خوب نیست

حال دروازه بایرن خوب نیست

شاید معرفی مانوئل نویر به‌عنوان بهترین دروازه‌بان تاریخ مخالفانی داشته باشد اما کسی شکی ندارد که او یکی از بهترین‌های همه ادوار است. با این‌حال فصل جدید فوتبال برای این دروازه‌بان آلمانی خوب پیش نرفته است. او تقریبا در همه بازی‌ها گل می‌خورد و موفق به کلین‌شیت نمی‌شود. وضعیت متزلزل نویر و مدافعان بایرن مونیخ باعث شده امسال اختلاف با تیم‌های تعقیب‌کننده زیاد نباشد و کسی نتواند بایرنی‌ها را فاتح قطعی و تکراری بوندس‌لیگا در این فصل بداند. 
مونیخ تنها 2امتیاز از لایپزیش بیشتر دارد و شنبه هم باید در ال‌کلاسیکر آلمان به مصاف دورتموند برود که لغزش این دیدار می‌تواند صدر را هم از آنها بگیرد. از10کلاسیکر آخر تنها دوبازی به سود دورتموند تمام‌شده و یک‌ بازی هم با تساوی به پایان رسیده. اما این‌بار چون دورتموند در کورس قهرمانی نیست، چیزی برای از دست دادن ندارد و برای همین ممکن است بایرن را دچار لغزش کند. در 10 سال گذشته و از زمان خرید این دروازه‌بان از شالکه تابه‌حال سابقه نداشته که نویر در یک فصل بیش از 32گل دریافت کند اما این آمار همین الان هم و در هفته23بوندس‌لیگا تکرار شده و دریافت هر گل دیگری می‌تواند رکورد بدترین فصل دروازه‌بان ملی‌پوش آلمانی را برایش ثبت کند.
 او حتی ممکن است به بدترین رکورد شخصی خودش هم برسد؛ زمانی که در سال2010در شالکه و پیش از پیوستن به غول باواریایی 44گل در یک فصل خورده بود. 
او این فصل در تمام دقایق ممکن به میدان رفته و حتی یک دقیقه هم به رقیبش نوبل نداده و در 23بازی تنها 5بار کلین‌شیت کرده است. دو بار هم در لیگ قهرمانان و دو بار در جام جهانی باشگاه‌ها دروازه‌اش را بسته نگه‌داشته که در مجموع 34بازی و 3هزار و 110دقیقه تنها 9تا 90 دقیقه دروازه‌اش بسته مانده.

این خبر را به اشتراک بگذارید