• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
چهار شنبه 13 اسفند 1399
کد مطلب : 125821
+
-

امجدیه / بدون ماسک؟

لیلی خرسند - خبرنگار

آنطور که سایت کمیته ملی المپیک خبر داده، کیکاووس سعیدی، دبیرکل این کمیته برای شرکت در مراسم پنجاهمین سالروز ورزش عام سوریه به این کشور سفر کرده. البته این سایت ننوشته که این روز در ورزش سوریه چه اهمیتی دارد که در این شرایط کرونایی، برایش سالگرد گرفته‌اند و مهمان هم دعوت کرده‌‌اند. ظاهرا سعیدی تنها مهمان ایرانی این مراسم نبوده و مدیر حراست کمیته و سفیر ایران در دمشق هم دعوت بوده‌اند. نکته دیگری که در عکس‌ها پیداست این است که در این مراسم کسی ماسک نداشت. شاید آقای سعیدی فکر می‌کند چون 9‌ماه پیش کرونا گرفته، دیگر لازم نیست پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کند.

زنان هوادار نیستند
کمیسیون فرهنگی وزارت ورزش کشور دیروز جلسه داشت. طبق خبر سایت وزارت ورزش، عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، در این جلسه گفته: «در دوره جدید فدراسیون فوتبال باید مسئله هواداران مورد توجه قرار بگیرد.» با توجه به اینکه مهین فرهادی‌زاد، معاون ورزش زنان وزارت ورزش هم در این جلسه حضور داشته، به‌نظر می‌رسد منظور از هواداران، هواداران زن هم هستند، اما نه احمدی اسمی از زنان برده و نه فرهادی‌زاد. فرهادی‌زاد فقط از مدیریت ارزنده نیروی انتظامی در بازی ایران و مراکش که تماشاگر زن داشت، تعریف کرده. جای شکرش باقی است که یادشان بوده آن بازی تماشاگر زن داشت.

تجلیل به‌جای نظارت 
افشین حیدری، مدیرکل ورزش استان خوزستان به ایسنا گفته است که یکی از سالن‌های ورزشی این استان به یاد شهدای سلامت نامگذاری می‌شود. حیدری تأکید کرده که دلیل این نامگذاری، قددرانی از زحماتی است که خادمین حوزه سلامت در روزهای کرونایی می‌کشند. اما برای خادمین این حوزه شاید نظارت حیدری و همکارانش روی باشگاه‌ها اهمیت بیشتری از این نامگذاری داشته باشد. در خبرهایی که از خوزستان می‌رسد، گفته می‌شود با اینکه فعالیت ورزشی در شهرهای قرمز ممنوع است، خیلی از باشگاه‌ها و استخرها در شهرهای مختلف این استان فعالیت می‌کنند و این یکی از دلایل اصلی شدت گرفتن کرونا در خوزستان است.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید