• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
چهار شنبه 13 اسفند 1399
کد مطلب : 125808
+
-

نکته بازی / چرا همه بازی‌ها در یک روز؟



برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای برگزاری 2هفته ابتدایی نیم‌فصل دوم واقعا عجیب است. تمام مسابقات هفته شانزدهم روز دوشنبه برگزار شد و تمام مسابقات هفته هفدهم هم قرار است شنبه آینده باشد؛ واقعا چرا؟ الان که مسابقات تیم ملی هم عقب افتاده، چرا طوری بازی‌ها را نمی‌چینید که حق مطلب ادا شود؟ پرسپولیس و استقلال ترجیحا باید در 2 روز متفاوت به مصاف رقبا بروند تا هر مسابقه به اندازه کافی مورد بررسی قرار بگیرد و بازتاب‌های خودش را داشته باشد. سپاهان، تراکتور، فولاد، شهرخودرو و... هم باید در ساعات متفاوتی به میدان بروند تا علاقه‌مندان حرفه‌ای‌تر بتوانند بازی‌های بیشتری را از تلویزیون دنبال کنند. مگر هفته‌های پایانی است که اینقدر عجله دارید؟ واقعا چطوری همه برنامه‌های‌تان اینقدر ضد‌جذابیت است؟ این همه ذوق معکوس را از کجا می‌آورید؟


جواب «جلال» طور

جلال حسینی همچنان مؤثرترین بازیکن پرسپولیس است و در عین حال تمایلی برای شلوغ‌کاری ندارد. او بعد از به ثمر رساندن یک گل 3امتیازی دیگر برای پرسپولیس در بازی با سایپا در پاسخ به سؤالی در مورد احتمال آقای گلی‌اش با لبخند رو به خبرنگار گفت: «شما خوبی؟» کلا غیر از مواقعی که حسینی به نحوه پول دادن باشگاه اعتراض داشته باشد، بقیه جواب‌های او سوپر حرفه‌ای است. مثلا در همین مصاحبه از کاپیتان پرسپولیس در مورد رأی احسان حاج‌صفی سؤال شده و جلال گفته: «به‌نظر ایشان احترام می‌گذارم.» در این یکی دو سال ده بار هم راجع‌به زمان بازنشستگی حسینی سؤال شده و جلال فقط گفته: «فردا تمرین داریم، باید بروم.» بدون تردید این همه حرفه‌ای‌گری در تقابل با رسانه‌ها، یکی از دلایل موفقیت حسینی است.


ممنون آقا محرم

تجربه ثابت کرده نباید ادبیات مربیان ایرانی بعد از پیروزی را ملاک قضاوت در مورد آنها قرار بدهیم، اما حرف‌های محرم نویدکیا بعد از برتری سپاهان برابر گل‌گهر آنقدر نجیبانه بود که حیف‌مان آمد نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم. سرمربی سپاهان در مورد مرگ زلاتکو کرانچار، به نامهربانی‌هایی که در حق او شد اشاره کرده و گفته: «خیلی چیزها را از او یاد گرفتم؛ مثل چگونگی برخورد با بازیکنان.» نویدکیا بعد هم اشاره‌ای به سرمربی تیم رقیب کرده و گفته: «دوست دارم از آقای قلعه‌نویی به‌خاطر تیم خوبی که تحویل ما دادند تشکر کنم. از روزی که آمدم خیلی کار خاصی نداشتم.» ما واقعا اینقدر از این حرف‌ها در فوتبال ایران کم شنیده‌ایم که هر هفته از مصاحبه‌های محرم سورپرایز می‌شویم. آقا دم شما گرم!
 

این خبر را به اشتراک بگذارید