• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
چهار شنبه 13 اسفند 1399
کد مطلب : 125833
+
-

چهره ها/کریمی: پیشنهادی از بایرن ندارم


علی کریمی 3روز پیش و در پایان دور اول رای‌گیری انتخابات فدراسیون فوتبال با تنها 9رای به این رقابت پایان داد و خیلی سریع با بستن دکمه کتش مسیر خروج را در پیش گرفت. بیرون سالن اما همه‌‌چیز متفاوت بود و او مطابق انتظار به انتقاد از شیوه برگزاری انتخابات و نحوه مدیریت فوتبال پرداخت. کریمی ساعاتی بعد همین انتقادات را در صفحه شخصی‌اش هم دنبال کرد. در همین بین، شایعاتی هم درخصوص پیشنهاد باشگاه بایرن‌مونیخ به کریمی برای مدیریت یک آکادمی مطرح شد. گفته می‌شد باشگاه بایرن‌مونیخ به کریمی پیشنهاد داده مدیریت آکادمی این باشگاه را در شهر دوبی برعهده بگیرد. اما او دیروز در یک گفت‌وگوی کوتاه با تسنیم این خبر را تکذیب کرد و گفت: «هیچ پیشنهادی از هیچ جا ندارم و این اخبار را تکذیب می‌کنم. همه اینها شایعه است.»

پرتغالی‌ها مغانلو را قرضی می‌دهند

مذاکرات باشگاه پرسپولیس و شهریار مغانلو پس از کش‌و‌قوس فراوان به روزهای پایانی نزدیک شده و دو طرف در روزهای گذشته به توافقات نهایی برای عقد قرارداد دست یافته‌اند. مغانلو که همچنان در پرتغال به سر می‌برد با مدیران باشگاه پرسپولیس توافق کرده است که شخصا رضایت‌نامه‌اش را از باشگاه سانتاکلارا دریافت کند ولی بعید است این اتفاق به سادگی رخ دهد. البته شنیده می‌شود مدیران باشگاه پرسپولیس به مغانلو وعده داده‌اند در صورت نیاز می‌توانند تا حدودی برای اخذ رضایت‌نامه به او کمک کنند. ولی از پرتغال خبر می‌رسد که باشگاه سانتاکلارا حاضر است مغانلو را به‌صورت قرضی به پرسپولیس بدهد. ماجرا از این قرار است که سرمربی سانتاکلارا با جدایی مغانلو در این مقطع موافق است. او به باشگاه گفته تمرکز مغانلو روی بازی در لیگ ایران و پوشیدن پیراهن پرسپولیس است و بهتر است با این وضعیت فضای جدیدی را تجربه کند. از طرفی پرتغالی‌ها می‌دانند که پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و درخشش مغانلو در این جام می‌تواند قیمت این بازیکن را بالاتر ببرد که این به سود سانتاکلاراست. شهریار 3سال با سانتاکلارا قرارداد دارد و هدف اول تیم پرتغالی این است که او را به‌صورت قرضی به پرسپولیس بدهد. به‌نظر می‌رسد وضعیت مغانلو تا چند روز دیگر مشخص شود. نکته مهم این است که پرسپولیس حداقل تا پایان این فصل از حضور مغانلو بهره خواهد برد که این می‌تواند قدرت سرخ‌پوشان را در فاز تهاجمی بیشتر کند.

قاتل مربیان

اگرچه حسین حسینی در نیمه دوم بازی با مس رفسنجان یک مهار خوب داشت و مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد اما گلر پرسروصدای استقلالی‌ها باز هم در ثبت کلین‌شیت ناکام ماند. او یک گل از مس خورد که به نوعی به‌خاطر دفع ناقص ضربه اولیه در رقم خوردن آن مقصر بود.  در زمان توقف مسابقات لیگ برتر به‌خاطر شیوع ویروس کرونا، حسینی یکی از جدی‌ترین مخالفان از سرگیری بازی‌ها بود و حتی علیه مسئولان سازمان لیگ مصاحبه هم کرد. در نهایت هم کسی حرف‌های دروازه‌بان استقلال را جدی نگرفت و مسابقات فوتبال در ایران مثل همه جای دنیا ادامه یافت. با این حال یکی از بزرگ‌ترین بازنده‌های مسابقات در عصر پساکرونا، همین آقای حسینی بوده است. او فصل گذشته در فینال جام حذفی با نمایش ویران‌کننده‌اش به عصر فرهاد مجیدی پایان داد، در لیگ قهرمانان آسیا با عملکرد ضعیفش دوران مجید نامجو مطلق را تمام کرد و در زمان فکری هم هر بار به میدان رفت طوری بازی کرد که تن و بدن این مربی لرزید. به‌نظر می‌رسد حسینی یک چیزی می‌دانست که می‌گفت فوتبال را در زمان کرونا از سر نگیرید!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید