• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 24 اسفند 1401
کد مطلب : 187927
+
-

بازگشت «پشه» و «بچه» در نوروز ۱۴۰۲

نمایش‌ خانگی
بازگشت «پشه» و «بچه» در نوروز ۱۴۰۲

آخرین بار سال 1397بود که مجموعه تلویزیونی «کلاه قرمزی و پسرخاله» از تلویزیون پخش شد و بعد از آن دیگر خبری از آقای مجری و شخصیت‌های پر تعداد و محبوب این سریال نشد. چند باری خبر ساخت فصل هشتم این مجموعه منتشر شد، اما بعد مشخص شد که گروه سازنده این مجموعه و مدیران تلویزیون به سادگی با هم کنار نخواهند آمد. مشکل هرچه بود، باعث می‌شد خبری از ساخت و پخش فصل تازه این مجموعه نباشد.
چند باری هم حرف از تولید و پخش مجموعه «کلاه قرمزی» در شبکه نمایش خانگی وسط آمد که تلویزیون به‌طور جدی و رسمی اعلام کرد که امتیاز این مجموعه متعلق به آنهاست و این مجموعه به هیچ وجه به شبکه نمایش خانگی کوچ نخواهد کرد. در حالی‌که به‌نظر می‌رسید دیگر ایرج طهماسب را در قامت آقای مجری مهربان که از دست شخصیت‌های عروسکی حرص می‌خورد، نخواهیم دید، طهماسب از «مهمونی» با شخصیت‌های عروسکی جدیدی در نوروز 1401در پلتفرم «نماوا» رونمایی کرد. پشه، بچه و قیمه محبوب‌ترین شخصیت‌های «مهمونی» بودند. پشه علاقه وافری به نیش زدن مهمانان آقای مجری دارد؛ بچه پسرکی لات‌منش و بی‌اعصاب است که در خرج کردن الفاظ رکیک خست نمی‌کند و قیمه، پیرزنی سنتی و مهربان با شیرین‌زبانی‌های خاص خودش است.
در اول کار به‌نظر می‌رسید که طهماسب با این شخصیت‌های جدید و عروسک‌هایی که بینندگان ذهنیتی از آنها ندارند، کار سختی در تکرار موفقیت مجموعه کلاه قرمزی داشته باشد اما طرفداران طهماسب که آماده بودند تا پشتیبانی خودشان را از او نشان بدهند و البته بامزه بودن بخش‌هایی از این مجموعه باعث شد‌که «مهمونی» زودتر از آنچه که تصور می‌شد به موفقیت و محبوبیت برسد. سوای شخصیت‌های عروسکی تازه، بزرگ‌ترین تفاوت این مجموعه با مجموعه
کلاه قرمزی در همراهی نکردن حمید جبلی با طهماسب بود. جبلی آنطور که بعدا مشخص شد، دیگر نمی‌خواهد کار تصویری انجام دهد و خودش را بازنشسته کرده است.
حالا خبر رسیده که فصل دوم «مهمونی» با اجرا و کارگردانی ایرج طهماسب و با حضور شخصیت‌های فصل اول، این روزها در حال ساخت است. فصل دوم «مهمونی» از نیمه دوم اسفند ماه وارد تصویربرداری شده است و شخصیت‌های «پشه» و «بچه» در این فصل هم حضور دارند. در فصل اول، صداپیشه «بچه» هوتن شکیبا و «پشه» کاظم سیاحی بود و باید انتظار داشت که در فصل جدید نیز، باز در قالب این دو شخصیت حضور داشته باشند. لوکیشن تصویربرداری نیز همان لوکیشن قبلی است و مجموعه به تهیه‌کنندگی حسن خدادادی تولید می‌شود.‌

 

این خبر را به اشتراک بگذارید