• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 19 دی 1401
کد مطلب : 182340
+
-

با مردم/شبکه‌های تلویزیونی داخلی در محدوده شهر جدید پردیس به‌طور مکرر قطع می‌شوند

مدت‌هاست که هر چند ماه یک‌بار شبکه‌های تلویزیونی صدا و سیمای کشورمان در محدوده شهر جدید پردیس قطع می‌شود و ما به هیچ کدام‌شان دسترسی نداریم. بارها با روابط عمومی این سازمان تماس گرفته و مشکل را مطرح کرده‌ایم اما متأسفانه اقدامی صورت نگرفته است.از مسئولان صداوسیما درخواست داریم تا نسبت به رفع دائمی این مشکل اقدام کنند.
الله‌وردی از پردیس

 فعالیت شرکت‌های بهشهر و پاکسان آلودگی هوا را دو چندان کرده است
مدت‌هاست که آلودگی ناشی از فعالیت شرکت‌های بهشهر و پاکسان،  اهالی مناطق مسکونی اطراف بزرگراه فتح را آزار می‌دهد.ادامه این روند موجب بیماری و عذاب ساکنان این منطقه است.راه حل یا جا‌به‌جایی آنهاست و یا نظارت دائمی جهت به حداقل رساندن آلودگی‌های تولید شده توسط این کارخانجات.
شمسایی از تهران
 
کیفیت میوه و تره بار در برخی از میادین شهرداری پایین است
درست است که قیمت میوه و تره‌بار در میادین مربوط به شهرداری پایین و در جهت کمک به قشر ضعیف است اما مسئله اینجاست که کیفیت این اقلام خوراکی در بسیاری از میادین خصوصا مناطق جنوبی‌شهر،  پایین و نامرغوب است به حدی که برخی اوقات به سرعت فاسد می‌شوند و مقدار زیادی از آن را باید دور ریخت که عملا نفعی برای خریدار ندارد.
جعفر از تهران

پیامک
نظارت بر صدور مجوز و ساخت آپارتمان‌ها دقیق‌تر باشد

حدود 4 سال پیش ساختمانی 5 طبقه و بدون مجوز درکوچه پیامبر واقع در خیابان پیروزی منطقه مرتضی‌گرد(چهاردانگه) احداث شد. از آنجا که ساخت این آپارتمان اصولی و کارشناسی نبود بعد از مدتی به یک طرف متمایل شد وهر لحظه امکان فروریختن آن وجود داشت. با پیگیری اهالی حکم تخریب آن از مراجع ذی‌صلاح گرفته و کمی از آن هم تخریب شد. متأسفانه کار تخریب نیمه تمام ماند. به تازگی و در کمال تعجب مجددا شروع به بازسازی آن کرده‌اند. این در حالی است که کماکان مجوزی برای این ساختمان کسب نشده و مشکلات زیرساختی آن هم پابرجاست از مسئولان شهرداری منطقه درخواست داریم تا با تخریب کامل این ساختمان، با تخلف سازندگان این بنا برخورد کرده و از وقوع یک فاجعه جلوگیری کنند.
جمالی از شهرک مرتضی‌گرد

مبلغ عائله‌مندی کارمندان و کارگران دولت مطابق با تورم وگرانی تعیین شود
حقیقتا مبلغی که به‌عنوان کمک هزینه عائله‌مندی برای کارکنان دولت در نظر گرفته شده است کفاف خرج کسانی که یک بچه دارند را هم نمی‌دهد چه برسد به افرادی مثل من که 3 فرزند دارم.این قبیل کمک هزینه‌ها  باید مطابق با تورم و گرانی پرداخت شود. افزایش منطقی حق عائله‌مندی علاوه بر کمک به خانواده‌ها،  افراد را تشویق به فرزندآوری می‌کند.
محبی از اصفهان
 
چرا شناسنامه‌های فرزندانی که مادرشان ایرانی است صادر نشده است
 من دختری هستم از یک مادر ایرانی و پدری افغان. 4 خواهر و برادر  هستیم که هیچ کدام‌مان شناسنامه نداریم. طبق قانونی که در مجلس تصویب شد ما می‌توانیم از طریق مادرمان شناسنامه بگیریم. مقدمات آن مثل آزمایش ژنتیک و مصاحبه و پر کردن انواع و اقسام فرم‌ها را مدت‌هاست که پیگیری کرده و انجام داده‌ایم. متاسفانه تا این لحظه شناسنامه‌ای به دست ما نرسیده و کسی هم جواب درستی برای زمان صدور و تحویل آن نمی‌دهد. مانده‌ایم که این بلاتکلیفی تا کی ادامه دارد.
سمیه از کرج




 

این خبر را به اشتراک بگذارید