• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
پنج شنبه 4 خرداد 1402
کد مطلب : 192743
+
-

با مردم/زیرگذر خیابان آزادی، ترافیک این محدوده را چند برابر کرده است

ایجاد زیر گذر برای خیابان آزادی نه‌تنها مشکلی از این محدوده برطرف نکرده بلکه ترافیک را در قسمت شرقی و غربی این خیابان بیشتر و کندتر هم کرده است. ضروری است تا مسئولان قبل از انجام و احداث هر طرحی در سطح شهر جوانب کار و پیامدهای ناشی از ساخت آن را به دقت بسنجند وگرنه احداث کارشناسی نشده زیر گذرهایی نظیر این، نه‌تنها اسراف و هدر دادن بودجه بیت المال و کشور است بلکه مشکلات را هم چند برابر می‌کند.
الله‌وردی از تهران

شهرک خانه اصفهان نیازمند جایگاه سی ان جی است
شهرک وسیع مسکونی و تجاری و اداری خانه اصفهان با قدمت بیش از 55سال، واقع در منطقه8 شهرداری اصفهان و با جمعیت نسبتاً زیاد و خودروهای گاز سوز و دوگانه سوز بسیار، نیاز مبرم به حداقل یک جایگاه سوختگیری گاز CNG برای کاهش اتلاف وقت رانندگان دارد.
محمود بلیغیان از اصفهان

از زندگی و دستاوردهای مشاهیر و دانشمندان کشورمان فیلم و سریال ساخته شود

 یکی از اقداماتی که به تازگی توسط کشورهای در حال توسعه جهت معرفی کشور و مفاخرشان در سطح جهانی صورت می‌گیرد ساخت سریال و فیلم درباره این افراد است.
 کشور ما ایران که تمدنی چند هزار ساله دارد مهد ظهور دانشمندان، شعرا و مشاهیر بسیاری بوده است که خدمات بی‌بدیلی را در عرصه‌های مختلف به جهان ارائه داده‌اند. یکی از بهترین راه های معرفی و آشنا کردن افراد خصوصا نسل جوان با این مفاخر، ساخت فیلم و سریال در مورد آنان و دستاوردهایشان است.اگر ساخت این فیلم‌ها و سریال‌ها حرفه‌ای و مطابق با معیارهای روز دنیا باشد علاوه بر جذب مخاطبان جوان کشورمان، یقینا به بازار کشورهای دیگر هم راه پیدا خواهیم کردکه منجر به ارز‌آوری، جذب گردشگر و نهایتا رونق اقتصاد کشورخواهد شد.
توسلی از گنبدکاووس




 

این خبر را به اشتراک بگذارید