• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 1 مرداد 1402
کد مطلب : 198011
+
-

با مردم/آنتن‌دهی بسیار ضعیف تلفن همراه در محدوده نارمک

آنتن‌دهی تلفن همراه مربوط به اپراتورهای ایرانسل و همراه اول در اغلب نقاط نارمک ضعیف است. این آنتن‌دهی به‌خصوص در حدفاصل خیابان شهیدمدنی تا محدوده سمنگان بیشتر حس می‌شود. در میدان هلال احمر و حوالی آن در برخی نقاط آنتن‌دهی به حد صفر هم می‌رسد که واقعا نمی‌دانیم در این عصر تکنولوژی و ارتباطات که زیرساخت‌های مخابراتی به دورترین نقاط کشور رسیده است این وضع چه توجیهی دارد.
فاطمی از میدان هلال احمر نارمک

بندرعباس درمانگاه دندانپزشکی شبانه‌روزی ندارد
عجیب است که شهری با قدمت و مساحت بندرعباس و این تعداد جمعیت حتی یک درمانگاه شبانه‌روزی دندانپزشکی نداشته باشد. چند وقت پیش یکی از اعضای خانواده نیمه شب دچار دندان درد شد. به تمام نقاط شهر سر زدیم به امید پیدا کردن یک درمانگاه شبانه‌روزی دندانپزشکی. دست آخر هم با کمک مسکن توانستیم درد بیمار را تا فردای آن شب تا حدی تسکین بدهیم. آنچه مسلم است ما هم به اندازه کافی نیرو برای کادر درمان داریم و هم منابع مالی لازم برای احداث یک درمانگاه. این وسط می‌ماند اراده مسئولان که آن هم امیدواریم با این اطلاع‌رسانی هر چه زودتر محقق شود.
زین‌الدین از بندرعباس

بعضی خطوط اتوبوس‌های بیشتری می‌خواهند
سرویس‌دهی در برخی خطوط ویژه اتوبوسرانی ضعیف شده است و حتی با وجود اتوبوس‌هایی که به نام کمکی و فوق‌العاده در مسیر تردد کرده و مسافران را جابه‌جا می‌کنند باز هم معطلی برای آمدن اتوبوس زیاد است و باعث معطلی مسافران و شلوغی اتوبوس‌ها می‌شود. این وضع اگر کولر اتوبوسی خراب باشد بسیار غیرقابل تحمل است. از مسئولان شهری تقاضا می‌شود اتوبوس‌‌های بیشتری را به خطوط بیفزایند.
رهیده از تهران

پیامک
پل روستای مغانک ایمن‌سازی‌ شود

جدا از تردد دائمی خودروهای عبوری، پل روستای مغانک شهرستان دماوند، اکثر اوقات محل تردد ماشین‌های سنگین است. از طرفی این پل در مسیر سیل قرار دارد و در فصل سرما و بارش‌های سنگین به‌علت نداشتن زیرساخت درست و اصولی، اغلب اوقات قسمت‌هایی از آن فرو می‌ریزد که بارها به همین دلایل خسارات سنگینی به‌خودروها وارد شده است. لذا ضروری است تا اداره راهداری این شهرستان نسبت به تعمیر و تعریض این پل اقدام کند تا جلوی حوادث ناگوار در آینده گرفته شود.
عظیمی از دماوند

حق بیمه پرسنل شرکتی دانشگاه علوم‌پزشکی ایرانشهر پرداخت شود
از 3ماه قبل ضمن نپرداختن حقوق، مزایای بیمه درمانی پرسنل شرکتی دانشگاه علوم‌پزشکی ایرانشهر پرداخت نشده که زندگی  را برای این شاغلان بسیار سخت و نشدنی کرده است. بیمارستان‌ها و مراکز درمانی که به سنوات بیمه استناد نمی‌کنند و بیمه را به روز بررسی می‌کنند و طبیعتا وقتی بیمه تمدید نشده باشد به قیمت آزاد خدمات درمانی خود را ارائه می‌دهند. لطفا مسئولان زودتر حق بیمه این شاغلان را واریز کنند و حقوق آنها را نیز بپردازند.
میرویسی از ایرانشهر

قانون حذف کپی مدارک در بعضی‌دستگاه‌ها اجرایی نمی‌شود
خیلی وقت است که قانون حذف کپی مدارک به دستگاه‌های مختلف کشور ابلاغ شده است که در آن آمده است هیچ دستگاهی حق ندارد تصویر مدارک از مراجعان خود بخواهد ولی کمتر دستگاهی این ابلاغیه را جدی گرفته است و همچنان مردم برای تهیه کپی از مدارک خود سرگردان هستند و معلوم نیست این همه کاغذ را کجا نگه می‌دارند و چرا به اسکن کردن و گرفتن تصویر و ثبت آن بسنده نمی‌کنند. جدای این موضوع زمانی که بابت تهیه کپی مدارک تهیه می‌شود وقت مراجعان و کارمندان را می‌گیرد و آن پاره کاغذها به هیچ کار کارمندان نیز نخواهد آمد.
طیبی از تهران

پیام
جوی آب خیابان نور در ولیعصر تبریز نیازمند لایروبی و نظافت است

مدت‌هاست بوی تعفن از جوی آب خیابان نور واقع در خیابان ولیعصر تبریز فضا را فراگرفته است. بارها به شهرداری و خدمات شهری موضوع را اعلام کرده و تقاضای رسیدگی کرده‌ایم ولی تاکنون خبری از نظافت و لایروبی این جوی آب متعفن نیست. از مسئولان شهری تقاضا داریم مشکل انتشار بوی نامطبوع در خیابان نور تبریز را حل کنند.
جانپور از تبریز

بیمارستان روان‌بخشی نور به خارج اصفهان منتقل شود
وجود بیمارستان روان بخشی نور در داخل شهر اصفهان برای بیماران و خانواده‌هایشان و نیز مردم شهر مشکل‌ساز است. تقاضا می‌شود این بیمارستان جهت رفاه و آرامش بیماران عزیز به خارج شهر و یک منطقه خوش آب و هوا و دنج منتقل شود.
کامکار از فریدن اصفهان

قطع فعالیت پله برقی در ایستگاه‌های مترو خطرساز است
به تازگی برخی پله برقی‌های مترو به‌دلیل تعمیرات یا قطع برق یا سرویس دوره‌ای از مدار فعالیت خارج می‌شوند. این کار هر‌چند ضروری و قابل تحسین است اما باید به‌گونه‌ای انجام شود که در ساعت فعالیت مترو برای استفاده مردم دایر باشد. در برخی ایستگاه‌های عمیق مانند تجریش یا سعدی واقعا نبودن پله برقی می‌تواند خطرساز باشد چرا که تاب‌آوری برای طی همه پله‌ها در بسیاری از مردم نیست و می‌تواند حوادث متعددی رقم بزند. ضمن تشکر از تعمیرکاران پله‌های برقی که همواره باعث برقراری در مدار بودن این دستگاه‌ها هستند تقاضا می‌شود به زمانبندی تعمیرات و سرویس دوره‌ای پله‌های برقی توجه کنند.
خلج از تهران


 

این خبر را به اشتراک بگذارید