• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 25 تیر 1401
کد مطلب : 165984
+
-

نسخه سینمایی «موقعیت مهدی» در تلوبیون

نمایش خانگی
نسخه سینمایی «موقعیت مهدی» در تلوبیون

فیلم‌ سینمایی «موقعیت مهدی» ساخته هادی حجازی‌فر از ۲۷تیر ماه در تلوبیون به‌صورت آنلاین اکران می‌شود. این پلتفرم هم مانند دیگر پلتفرم‌ها برای پخش این فیلم بلیت فروشی خواهد داشت و به‌نظر مدیر تلوبیون تخفیف 70درصدی را برای این فیلم درنظر گرفته است.
به گزارش همشهری، طرح جدید اکران آنلاین فیلم‌های سینمایی روز ایران و حمایت از آثار شاخص، با فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» با موضوع زندگی شهید مهدی باکری آغاز می‌شود. در این طرح، فیلم‌های سینمایی روز ایران می‌توانند به‌منظور رفع انحصار در اکران آنلاین، از ظرفیت بیش از ۲۰میلیون کاربر سایت و اپلیکیشن تلوبیون استفاده کنند.صاحبان آثار می‌توانند فیلم‌های سینمایی اکران نشده را در این طرح ثبت کرده و به اکران آنلاین آثار خود بپردازند.
پیمان جبلی، رئیس صدا و سیما در نشستی عنوان کرده که برای پخش سریال «موقعیت مهدی» بهترین زمان را درنظر می‌گیرند؛ اما هنوز خبری از زمان پخش این سریال نیست، با این حال نسخه سینمایی این فیلم که به‌گفته سازندگانش در اکران فروش 14میلیارد تومانی داشته، به مناسبت عید سعید غدیر خم از صبح دوشنبه ۲۷تیرماه به‌صورت آنلاین در تلوبیون اکران خواهد شد. فروش بلیت اکران آنلاین این فیلم در پلتفرم تلوبیون با تخفیف 70درصدی خواهد بود. موقعیت مهدی به نویسندگی و کارگردانی هادی حجازی‌فر و با تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد، سال۱۴۰۰ ساخته شد و در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر، در ۱۴رشته نامزد شد و 5 سیمرغ بلورین ازجمله سیمرغ بهترین فیلم را کسب کرد. همچنین هادی حجازی‌فر سیمرغ بهترین کارگردانِ فیلم اولی، مسعود سخاوت‌دوست سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن، مسیح حدپورسراج سیمرغ بلورین بهترین صدابرداری و ایمان کرمیان سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه میدانی را برای این فیلم به‌دست آوردند. موقعیت مهدی همچنین تندیس جایزه سینمایی ققنوس۱۴۰۰ را کسب کرد. هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا، وحید آقاپور و روح‌الله زمانی بازیگران اصلی و ابراهیم امینی به همراه هادی حجازی‌فر نویسندگان موقعیت مهدی هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید