• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 26 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 160767
+
-

گل‌زن/آسترازنکا عامل نایب‌قهرمانی

الهام محمودی-روزنامه‌نگار

آسترازنکا عامل نایب‌قهرمانی

شهرداری سیرجان، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال زنان در هفته هجدهم به مصاف نماینده البرز رفت و این تیم را در ورزشگاه انقلاب کرج 8بر یک شکست داد. در دیدار رفت سیرجان در خانه‌اش یک‌-یک مقابل این تیم متوقف شد و مریم جهان‌نجاتی، سرمربی سیرجان در اعتراض گفته بود که زدن واکسن آسترازنکا به بازیکنان ملی‌پوش تیمش و بد شدن حال آنها دلیل این تساوی بوده است. فاطمه علیپور، مدیر تیم ملی فوتبال آن زمان در واکنش به این موضوع گفته بود بهتر است سیرجانی‌ها مسئولیت نتیجه به‌دست‌آمده را بپذیرند. اما حالا همان ۲امتیازی که سیرجانی‌ها از دست دادند، دلیل اختلافشان با صدر جدول است و احتمال دارد مانع رسیدن آنها به جام قهرمانی شود.

علاقه مهاجمان به شهرکرد
تفاضل گل تیم فوتبال زنان ملی‌پوشان شهرکرد در جدول لیگ برتر فوتبال و اظهارنظر سرمربی این تیم درخصوص نقش داشتن داور در باخت‌های بسکتبالی این تیم، تا چند روز نقل محافل فوتبالی بود. مریم احمدی ۹۰گل از ۱۱۶گل خورده‌شان را به گردن داوران لیگ انداخته بود. بعد از این اظهارنظر، شهرکرد در هفته هجدهم 17بر یک به سپاهان باخت و ۱۰گل از این ۱۷گل را هاجر دباغی مهاجم طلایی‌پوشان به ثمر رساند تا با یک خیز بلند به صدر جدول برترین گلزنان برسد. تیم ملی‌پوشان شهرکرد حالا تبدیل به پله‌ای برای مهاجمان لیگ شده تا آمار گلزنی خود را افزایش دهند‌.

صدور مربی به خارج
شهناز یاری، سرمربی سابق تیم‌ملی فوتسال زنان ایران سرمربی تیم ملی عراق شد. یاری پس از شهرزاد مظفر دومین مربی فوتسال ایران است که هدایت یک تیم‌ملی در خارج از کشور را برعهده دارد. او مدت‌ها منتظر پیشنهاد هدایت تیم ملی ایران بود اما بی‌نظمی در فدراسیون فوتبال و همچنین لغو پیاپی مسابقات قهرمانی آسیا، به همکاری او و فدراسیون فوتبال ایران پایان داد. با رفتن مربیان شاخص از فوتسال زنان ایران آینده خوبی برای این رشته پیش‌بینی نمی‌شود. در سال جدید نه تیم ملی فوتبال و نه تیم ملی فوتسال زنان، نه اردویی داشته‌اند و نه بازی. تکلیف مربیان این دو تیم هم مشخص نیست.




 

این خبر را به اشتراک بگذارید