• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
یکشنبه 30 مهر 1402
کد مطلب : 206502
+
-

جنگ نایب‌قهرمانی؟

میلان و یوونتوس به سود اینتر بازی می‌کنند

جنگ نایب‌قهرمانی؟

امشب در سن‌سیرو 2تیم اول و سوم سری‌آ، یعنی میلان و یوونتوس با هم بازی می‌کنند. احتمالا این دو تیم در پایان فصل بر سر نایب‌قهرمانی با هم رقابت داشته باشند، چون به‌نظر می‌رسد اینتر امسال بیشترین شانس را برای قهرمانی خواهد داشت. البته اینتری‌ها ازجمله ماروتا، مدیر ورزشی باشگاه معتقدند که یووه به‌دلیل غایب‌بودن در بازی‌های اروپایی و استراحت بیشتر مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود اما این تیم مشکلات زیادی دارد.
   اردوی یووه برای این بازی با چند غایب کلیدی تشکیل شده است. دنیلو به‌علت مصدومیت همسترینگ حداقل به‌مدت ۲۰روز قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. فاجولی به‌دلیل شرط‌بندی با محرومیت 7ماهه روبه‌رو شده و پوگبا هم به‌دلیل دوپینگ محروم است. باشگاه یوونتوس گفته حقوق این 7ماه را به فاجولی پرداخت خواهد کرد و همچنین جریمه 130هزار یورویی این بازیکن را می‌دهد.
  میلان در 5بازی اخیر خود در سری‌آ مقابل یوونتوس شکست نخورده است (3‌برد و 2‌تساوی). آنها 7بازی متوالی بین سال‌های 1986 تا 1989 را بدون شکست پشت‌سر گذاشته بودند (3‌برد و 4تساوی) که بهترین روند بدون باخت آنها در این رویارویی به‌حساب می‌آمد.
  استفانو پیولی می‌تواند نخستین سرمربی تاریخ میلان باشد که 6بازی متوالی لیگ را بدون شکست مقابل یوونتوس سپری می‌کند.
  میلان در 4بازی از 5بازی اخیر خود در سری‌آ مقابل یوونتوس دروازه خود را بسته نگه داشته است؛ به اندازه 22بازی قبلی خود با بیانکونری.
  در 8بازی از 11بازی آخر سری‌آ در سن‌سیرو بین میلان و یوونتوس، حداقل یکی از 2تیم موفق به گلزنی نشده‌اند (یوونتوس در 2بازی آخر ناکام بود). در این مدت، میلان 4برد و یک‌تساوی کسب کرده و یوونتوس 6برد به‌دست آورده است.
  میلان 7بازی از 8بازی ابتدایی خود در لیگ این فصل (یک‌ شکست 5 بر یک در دربی میلان مقابل اینتر) را برده است. آنها فقط در 8بازی از 9بازی ابتدایی خود در سری‌آ در 2فصل قبلی (55-1954 و 22-2021) پیروز شده بودند.
  روسونری در هر 3‌تقابل اخیر خود در سری‌آ با یوونتوس دروازه خود را بسته نگه داشته و از سال‌1988 تا 1989 هرگز موفق به ثبت 4کلین‌شیت متوالی نشده است.
  یوونتوس از 4بازی خارج از خانه این فصل، در 2بازی موفق به پیروزی نشده است.
  در 3بازی اخیر میلان و همچنین در 5بازی از 6بازی اخیر، هرگز بیش از 2گل زده نشده است.
  ‌میلان در 4بازی در فصل 24-2023 فقط یک‌گل در خانه دریافت کرده است.
  یوونتوس رکورد تاریخی خوبی مقابل میلان دارد و در 109بازی از 297بازی 2تیم به برد رسیده است؛ در مقابل 98‌پیروزی میلان.
  میلان در این یک هفته 3بازی سخت دارد؛ امشب مقابل یوونتوس (خانه)، چهارشنبه با PSG (خارج از خانه) و یکشنبه آینده مقابل ناپولی (خارج از خانه).
  دیشب تولد 58سالگی پیولی بود.

فابریتزیو کرونا، کسی که ماجرای شرط‌بندی‌ها را در ایتالیا افشا کرده، علیه آلگری، سرمربی یووه هم دست به افشاگری زده و گفته است: «در دوره همه‌گیری کرونا، آلگری در یک کازینو در مونته‌کارلو درحال قمار بود و حدود ۳۰هزار دلار برنده شد که حدود ۳هزار دلارش را به دوستش داد تا برایش در سری‌ب شرط‌بندی کند.» حالا با این افشاگری ممکن است پای سرمربی یووه هم به رسوایی شرط‌بندی باز شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید