• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 25 فروردین 1401
کد مطلب : 158153
+
-

نکته بازی/ کاش ورزشگاه می‌ساختید

در خبرها آمده است با پیشنهاد مسئولان باشگاه ملوان و پیگیری و مساعدت مسئولان استانی، نام ورزشگاه تختی انزلی به اسم زنده‌یاد سیروس قایقران تغییر کرده است. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که ورزشگاه انزلی، یکی از قدیمی‌ترین استادیوم‌های ایران است. این سازه ورزشی در سال1346 تأسیس شده و 55سال قدمت دارد. این ورزشگاه سال‌هاست کهنه شده و با مشکلات جدی مواجه است. حالا اما تازه بعد از نیم‌قرن، عده‌ای به صرافت تغییر نام آن افتاده‌اند. صد البته خاطر سیروس‌خان قایقران برای همه ایرانی‌ها عزیز و محترم است اما کاش شرایط در کشور ما طوری بود که می‌شد برای این خطه فوتبال‌خیز یک ورزشگاه ساده و کوچک جدید ساخت و نام آن را به اسم قایقران مزین کرد. حیف که هنوز با قدیمی‌ترین داشته‌های‌مان صفا می‌کنیم.

حق داری رجز بخوانی
بوژیدار رادوشوویچ رسما پوست پرسپولیس را کند و صدقه سر قرارداد 3ساله‌ای که با محمدحسن انصاری‌فرد بسته بود، توانست باشگاه ایرانی را به پرداخت غرامت تقریبا 900هزار یورویی محکوم کند. این پولی است که باشگاه پرسپولیس می‌توانست به یک مربی بزرگ و جریان‌ساز خارجی بپردازد، اما حالا هزینه جلب رضایت یک گلر متوسط و نیمکت‌نشین خواهد شد؛ گلری که با خیال راحت در خانه‌اش مشغول استراحت است و برای طرف ایرانی رجز هم می‌خواند:«پرسپولیسی‌ها هر کاری می‌خواهند انجام بدهند. قانون مشخص است.» بله خب؛ ما هم جای شما بودیم خوش خوشان‌مان می‌شد. خیلی حرف است که چنین گلری با این سطح از توانایی بخورد و بخوابد و اینقدر پول بگیرد. از زندگی‌ات لذت ببر و البته به جان انصاری‌فرد دعا کن. خیلی به گردن شما حق دارد!

اما تو لذت ببر
از قرار معلوم یحیی گل‌محمدی از فرصت حذف پرسپولیس و تعطیلی لیگ برتر استفاده کرده و راهی مسافرت تفریحی شده است. بعد از داربی تهران هم که یحیی برای هزارمین بار استعفا داد، در یکی از نقاط تفریحی کشور دیده شده بود. خب البته حق اوست که مثل هر آدمی به سیر و سیاحت برود و تفریح کند، اما به‌نظر می‌رسد این تمدد اعصاب منجر به تصمیم‌گیری‌های بهتر نشده است، چرا که گل‌محمدی در بازگشت دوباره به پرسپولیس یک امتیاز تقدیم هوادار کرد و 3 گل هم از آلومینیوم اراک خورد؛ تیمی که در 8بازی آخرش تنها یک گل زده بود. هواداران اینجا کمی نگرانی دارند، اما مهم این است که یحیی مسافرتش را برود و از زندگی لذت ببرد. برگرد ببینیم این دفعه چه شاهکاری خواهی زد!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید