• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 22 فروردین 1401
کد مطلب : 157744
+
-

نکته بازی/ فقط شما و داداشت

آش بیانیه‌نویسی و کل‌کل‌های عجیب و غریب آنقدر شور شده که صدای برادران فنونی‌زاده هم درآمده است. تکرار می‌کنیم؛ برادران فنونی‌زاده! آقا مرتضی دیروز گفته: «این مدل کری‌خوانی‌ها در ‌شأن یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی نیست. این بیانیه‌ها فقط روی اعصاب هواداران می‌رود.» لطفا دست به گیرنده‌های خود نزنید، چون این مصاحبه واقعا صورت گرفته و ما هم مثل شما متحیریم. خوب است حالا که اخوان فنونی به این نتیجه درخشان رسیده‌اند، کمی هم خودشان مراعات کنند و صبح تا شب در حال به زبان آوردن سطحی‌ترین مسائل ممکن نباشند. هنوز یک‌ماه هم نمی‌گذرد از اینکه آقا مهدی به‌خاطر توهین به خانواده یک بازیکن سابق پرسپولیس به پلیس احضار شد و ویدئوی ابراز ندامت پر کرد. شما که لالایی بلدی، چرا خودت خوابت نمی‌برد؟

ما هم الکی امیدوار بودیم
در شرایطی که قرعه‌کشی جام‌جهانی هم صورت گرفته و همه تیم‌ها رقبای خود را شناخته‌اند، فدراسیون فوتبال مصر هنوز امیدوار است شکایتش از سنگال به‌خاطر لیزر انداختن و بقیه بی‌نظمی‌های بازی پلی‌آف نتیجه بدهد و آن بازی تکرار شود! گویا تصمیم‌گیری در مورد استعفای کارلوس کی‌روش هم به بعد از این پرونده موکول شده است. با این حال طبیعی است که زیاد نباید به تکرار مسابقه امیدوار بود. زمانی که کی‌روش در ایران کار می‌کرد هم همینطوری سخت با ناکامی کنار می‌آمد. بعد از شکست تیم ملی کشورمان برابر عراق در جام ملت‌های آسیا 2015، موجی راه افتاد که علا عبدالزهرا دوپینگی بوده و بازی باید تکرار شود. تا چند روز هم رسانه‌ها درگیر این رؤیافروشی بزرگ بودند، اما آخرش هیچ اتفاقی نیفتاد. آخر شکایت مصر هم همین است.

تعریفی از آب در آمدید؟
یکی از تحسین‌شده‌ترین تیم‌های لیگ امسال مس رفسنجان بود. خیلی‌ها از نمایش‌های منظم این تیم تمجید می‌کردند و البته مس در فصل دوم همکاری با محمد ربیعی در لیگ برتر، نتایج خوبی هم به‌دست می‌آورد. با این حال به‌نظر می‌رسد آنها کمی چشم خورده‌اند، چرا که ماه‌هاست هیچ نشانی از آن تیم قبراق قبلی ندارند. مس رفسنجان در 7 بازی آخر لیگی‌اش فقط یک مسابقه را برده و همین اواخر هم با 2باخت پیاپی برابر تراکتور و ذوب‌آهن به استقبال تعطیلات لیگ رفت. شاهکار آنها اما شکست در جام حذفی برابر تیم دسته دومی خلیج‌فارس ماهشهر بود؛ اتفاقی که در مرحله یک‌چهارم نهایی رخ داد و موجب شد تیم خوزستانی ناباورانه به نیمه‌نهایی برسد. این نتایج تا حدی باعث شده نگاه‌ها به مس و ربیعی عوض شود.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید