• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 24 اسفند 1400
کد مطلب : 156624
+
-

بازارها/  مشکلی در تأمین مرغ بازار شب عید وجود ندارد

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی گفت: برای تأمین مرغ بازار شب عید مشکلی وجود ندارد. جوجه‌‌ریزی به اندازه صورت گرفته و در تهران و بسیاری از استان‌ها قیمت مرغ از قیمت مصوب پایین‌تر است. حبیب اسدالله‌نژاد افزود: قیمت مصوب مرغ کاهش پیدا کرده درحالی‌که قیمت تمام‌شده مرغ برای واحد‌های مرغداری افزایش پیدا کرده و مرغداران بسیاری از حاشیه سود خارج شده و زیان می‌کنند.

  قیمت رب‌گوجه در بورس کالا شفاف می‌شود
مدیر توسعه بازار فیزیکی بورس کالا گفت: رب گوجه فرنگی از کالا‌هایی است که از گذشته در بورس کالای ایران در حال معامله بود، امسال نیز ۹۷۳ تن مورد معامله قرار گرفته اما به‌علت اینکه رب گوجه فرنگی به‌طور مستمر عرضه نشده به همین سبب در بازار فرعی پذیرش نشده است. به‌گفته جواد فلاح کالا‌هایی که بنا به دلایلی استمرار عرضه ندارند، عملا طبق مقررات امکان پذیرش و معامله آنها در بازار اصلی بورس کالا وجود ندارد.

  دلایل افزایش قیمت تخم مرغ مشخص نیست
رئیس جهادکشاورزی استان تهران از بررسی دلایل افزایش قیمت تخم مرغ خبر داد و گفت: دلایل افزایش قیمت تخم‌مرغ مشخص نیست زیرا تولید به اندازه کافی است و شاید تنها سودجویی‌ها عامل این افزایش قیمت باشد. سعید پازوکی افزود: سرانه مصرف مرغ در تهران برای هر نفر در سال 32کیلوگرم است که در 46واحد تولیدی روزانه 40تن مرغ در استان تهران تولید می‌شود و بخش زیادی از نیاز تهران و دیگر استان‌ها را تامین می‌کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید