• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
یکشنبه 9 مرداد 1401
کد مطلب : 167411
+
-

بازارها/خروج قطعات بی‌کیفیت خودرو از بازار

خروج قطعات بی‌کیفیت خودرو از بازار
مهدی کاظمی، سخنگوی اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات تهران گفت: برخی افراد ناآگاه و سودجو لوازم و قطعات یدکی بی‌کیفیت و ارزان‌قیمت خودرو را وارد می‌کنند تا سود بیشتری ببرند؛ به همین دلیل قطعات بی‌کیفیت خودرو همچنان در سطح بازار جولان می‌دهند که باید برای خروج این قطعات از بازار فکر اساسی کرد. اگر 2 سازمان گمرک و استاندارد کمک کنند می‌توان با همکاری این صنف همه لوازم و قطعات بی‌کیفیت خودرو را از سطح بازار جمع‌آوری کرد.

تجهیز همه نانوایی‌های تهران به دستگاه کارتخوان
عباس ارشدی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گفت: تاکنون ۸۰درصد واحد‌های نانوایی استان تهران به کارتخوان‌ مجهز شده‌اند و تا نیمه اول مرداد باقیمانده واحدهای نانوایی به دستگاه کارتخوان تجهیز می‌شوند. او افزود: هم‌اکنون مشکلی برای تامین نان و محدودیت خرید وجود ندارد و افراد از تمام کارت‌های بانکی می‌توانند برای خرید استفاده کنند، چنانچه در برخی واحدها ممکن است افراد بنا به دلایلی کارت بانکی نداشته باشند، از طریق کارت‌هایی که در اختیار واحدهای صنفی است، خرید انجام می‌شود.

عرضه محصولات سازمان جمع‌آوری و فروش املاک تملیکی در بورس انرژی
علی نقوی، مدیرعامل بورس انرژی گفت: در جلسه کمیته عرضه بورس انرژی ایران با درخواست سازمان جمع‌آوری و فروش املاک تملیکی مبنی بر پذیرش و عرضه فرآورده‌های نفتی متعلق به این سازمان در بازار فرعی بورس انرژی ایران موافقت شد. به‌گفته او فرآورده‌های متعلق به این سازمان شامل حلال ۴۰۲، بلندینگ نفتا، نفت سفید، رافینیت، برش هیدروکربن سنگین و میعانات گازی هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید