• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 23 اسفند 1400
کد مطلب : 156473
+
-

انتقاد قالیباف از تحریف واقعیت‌های دفاع مقدس

مجلس
انتقاد قالیباف از تحریف واقعیت‌های دفاع مقدس

 رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه در کشورمان یک مشکل اساسی داریم که من آن را بارها بیان کردم و آن این است که ما در کشورمان دچار ضعف در حکمرانی هستیم.
محمدباقر قالیباف در دیدار با جمعی از عوامل فیلم سینمایی «موقعیت مهدی»، افزود: همیشه به کسانی که جبهه و جنگ را در این عرصه تحریف کرده و اغراق‌آمیز جلوه می‌دهند، انتقاد کردم و معتقدم که اگر واقعیت‌های دفاع مقدس را بدون کم و کاست ارائه دهیم و در این بیان هنر داشته باشیم، اثر عمیق خواهد داشت و به دل‌ها می‌نشیند و فیلم موقعیت مهدی چنین جنسی داشت.
قالیباف تأکید کرد: شهید باکری دارای خصوصیات و ویژگی‌های خاصی بود و در هر جلسه‌ای که وارد می‌شد، آن نشست حرمت پیدا می‌کرد و هر‌چیز حد و مرز خودش را داشت. در واقع وی دارای شجاعت و افتادگی توأم با آرامش روحی بود که در محیط جبهه و جنگ قابل تأمل بود.
رئیس قوه مقننه  تاکید کرد: آنچه در جبهه و جنگ به تمام معنا مشاهده می‌شود، حکمرانی و مدیریت درست بود و این در حالی بود که آن زمان هیچ‌یک از افراد درس حکمرانی و مدیریت نخوانده بودند. رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اکنون که بررسی می‌کنم، می‌بینم به دلیل همان مشکلاتی که عوامل فیلم «موقعیت مهدی» آن را تجربه کردند که نتیجه ضعف حکمرانی است، در آن زمان نیز کار ساخت شهرک سینمایی دفاع مقدس به ثمر نرسید و این در حالی است که رهبر انقلاب با آن همه مشغله‌های کاری به این موضوع توجه داشتند.

این خبر را به اشتراک بگذارید