• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 11 مرداد 1400
کد مطلب : 137146
+
-

با مردم/ قیمت کرایه‌ها در پرند سر به فلک می‌کشد


مسافرکش‌ها در پرند خودمختار هستند و تابع هیچ قانونی نیستند. با توجه به اینکه پرند اتوبوس درون‌شهری به پایانه اتوبوس و تاکسی ندارد مسافرکش‌ها گاه تا 5برابر قیمت کرایه می‌گیرند. از طرفی ساکنان شهرک‌های پرند از اقشار آسیب‌پذیر هستند و واقعا در عذاب. از مسئولان تقاضا داریم فکری به حال تاکسیرانی و اتوبوسرانی این مناطق بکنند.
فلاح از پرند تهران 
 
   کمبود آب اشامیدنی در شهرستان خمارلو 
 مدت‌ها بود که شهرستان خمارلو و روستاهای مجاور آن واقع در آذربایجان‌شرقی، از چشمه‌ای نزدیک روستا، آب آشامیدنی خود را تهیه می‌کردند. متأسفانه این چشمه خشک شده و آب لوله‌کشی هم شور و غیرقابل‌شرب است. در برخی از مناطق هم لوله‌کشی‌ها نیمه‌کاره رها شده است. چرا مسئولین رسیدگی نمی‌کنند؟ همین بی‌توجهی‌ها موجب کوچ از روستاها به شهرها و ایجاد مشکلات ناشی از آن می‌شود.
بایرامی از آذربایجان‌شرقی 
 
   چطور با افزایش دوبرابری قیمت‌ها فرزنددار شویم 
وقتی قیمت پوشک که فقط یک قلم از کالاهای موردنیاز کودک است افزایش دوبرابری می‌کند، یک کارگر ساده چطور از عهده خرید آن تا 2سال برآید. مسئولان متوجه هستند که چه بر سر ذوق فرزند‌آوری آمده است؟ 
رشید از تهران 
 
  پایگاه‌های پلیس 110 فقط در مراکز استان‌هاست 
بهتر است هر شهرستان پایگاه پلیس 110خود را داشته باشد و این پایگاه‌ها محدود به مراکز استان‌ها نشود. در این صورت روند و سرعت رسیدگی به جرائم بالاتر و بهتر خواهد بود.
کاشفی از بروجرد 
 
   معابر شهرک مسعودیه بسیار کثیف است 
جوی‌ها و معابر خیابان کلهر در شهرک مسعودیه واقع در ناحیه6منطقه 15شهرداری تهران بسیار کثیف است و موش‌ها به راحتی در آنها رفت‌وآمد می‌کنند. بارها با 137تماس گرفته‌ایم ولی هیچ اقدامی صورت نگرفته است.
غلامی از مسعودیه 
 
   چه‌کسی پاسخگوی بیکاری رانندگان اینترنتی است 
با قطع و کندی اینترنت در خوزستان، ما رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیکار شده‌ایم و تنها محل درآمدمان را از دست داده‌ایم. مسئولی هست که فکری به حال این موضوع کرده باشد؟ 
احمدوند از دزفول 
 
  هدر‌رفت عظیم آب در مارلیک 
چند روز است لوله بسیار بزرگ آب شرب در یکی از خیابان‌های اصلی مارلیک واقع در شهرستان ملارد تهران شکسته است و آب آن هدر می‌رود. بارها با سازمان‌های مختلف تماس گرفته‌ایم ولی تاکنون اقدامی نشده است. چرا در این وضع کمبود آب چنین موضوع مهمی باید نادیده گرفته شود؟ 
مرادخانی از مارلیک تهران 
 
   قطعی برق در گرمسار غیرقابل تحمل شده است 
قطعی مکرر برق آن هم چندبار در یک روز واقعا در گرمسار مشکل‌ساز شده است. با توجه به توان امثال من که در خانه‌های کوچک زندگی می‌کنیم تحمل گرما بدون وسایل خنک‌کننده در دمای 40درجه منطقه بسیار سخت است و چاره‌ای نداریم جز اینکه با همسر و فرزندانم به زیر درختان پناه ببریم یا اگر وسعمان رسید کولر ماشین را به‌خاطر بچه‌ها روشن کنیم. این رواست که در قرن21 اینگونه زندگی کنیم؟ 
سلگی از گرمسار 

   روشن بودن طولانی‌مدت چراغ‌های خیابان 
متأسفانه چراغ‌های خیابان روحنده 17شهریور واقع در میدان امام‌حسین، به‌طور شبانه‌روزی روشن است. چندین بار هم با 121تماس گرفته‌ایم که متأسفانه اقدامی صورت نگرفته است.
گودرزی از تهران 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید