• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 8 بهمن 1401
کد مطلب : 184128
+
-

با مردم/تأخیر دائمی در قطار پرند به تهران

می‌توانم به جرأت بگویم که قطار پرند به تهران هیچ‌وقت سر ساعت و موقع معین در ایستگاه ظاهر نمی‌شود و به‌طور متوسط حدود 20دقیقه تأخیر دارد. چند روز پیش این تأخیر به یک ساعت رسید و مردم صبح زود مجبور به ایستادن در ایستگاه با این هوای سرد شدند. بخش عمده‌ای از مسافران این قطار کارگرانی هستند که باید صبح زود سرکارشان حاضر شوند و این تأخیرها موجب غیبت خوردن و جروبحث با کارفرمایان‌شان می‌شود.از مسئولان مترو درخواست داریم تا هرچه زودترمشکل تأخیر این قطار را حل کنند.
مشتاق از تهران
 
محاسبه تعرفه گاز در شاهرود و میامی ناعادلانه است
آخرین قبض‌های صادر شده برای شهروندان شاهرود و میامی خارج از تصور شهروندان است. درحالی‌که مردم شاهرود امسال دمای منفی 15درجه را تجربه کردند و از دیرباز شاهرود و میامی در مناطق سردسیر بوده‌اند به‌نظر می‌رسد مسئولان امسال این دو شهرستان را جزو مناطق با اقلیم گرمسیری درنظر گرفته‌اند که این امر موجبات نگرانی و نارضایتی مردم را فراهم کرده است. از مسئولان تقاضا داریم سریع‌تر نسبت به اصلاح قبض‌های صادر شده برای مردم اقدام کنند.
میعادی از شاهرود

سهم تامین اجتماعی در پرداخت پول داروها بسیار ناچیز است
پرداخت پول دارو در تامین اجتماعی بسیار ناچیز است. درحالی‌که دارو شاید بیشترین نیاز مردم باشد و اکثر مردم هم بیمه تامین اجتماعی دارند. بیمه تکمیلی آتیه سازان هم هیچ رقمی برای داروها نمی‌پردازد. لطفا مسئولان در این رویه تجدید نظر کنند.
رفعتی از تهران

پیامک
یکسان‌سازی‌ واریز حقوق برای بازنشستگان سال‌های مختلف یکسان اجرا شود

طرح هماهنگی سازمان تامین اجتماعی برای بازنشستگان تنها برای افرادی که تا 2 سال پیش بازنشست شده‌اند اجرا وعملی شد. افرادی مثل من که سال گذشته بازنشسته شدیم شامل این طرح نشدیم. چرا این طرح برای همه بازنشستگان فارغ از سالی که بازنشسته شده‌اند به‌طور یکسان اجرا نمی‌شود؟ با این وضعیت گرانی و تورم، این کار تبعیض واجحاف درحق عده‌ زیادی از بازنشستگان است.
خداوردی از تهران

ترافیک محدوده جهانی هگمتانه به ضرر بناهای این محدوده است
مدتها قبل پرونده ثبت جهانی هگمتانه آماده شد و محدوده‌ای برای این بناها درنظر گرفته شد. بخش زیادی از این محدوده در حوزه شهری است و زندگی مردم در آن جاری است. توقع می‌رود مسئولان بدون وارد کردن لطمه به زندگی و کسب‌وکار مردم ،این محدوده را ساماندهی کنند و به‌خصوص در مورد کاهش ترافیک در این محدوده برنامه‌ریزی کنند. همچنین جداره‌های خیابان اکباتان اوضاع اسفناکی دارد و جا دارد مانند پیاده‌راه بوعلی مدیریت شود.
کاظمی از همدان

تأخیر پیاپی در ایستگاه متروی 15خرداد
قطارهای ایستگاه 15خرداد همیشه تأخیر دارند و به هیچ وجه نمی‌توان روی زمانبندی حساب کرد. با توجه به حجم مسافرانی که از این ایستگاه تردد می‌کنند تأخیر چند دقیقه‌ای یک قطار می‌تواند ایستگاه را بیش از حد معمول شلوغ کند که این امر حتی می‌تواند باعث خطراتی شود. از مسئولان تقاضا داریم حداقل مراقب تأخیر در این ایستگاه بسیار پرتردد باشند تا خدای ناکرده مشکلی ایجاد نشود.
امین از تهران

پیام
دفن زباله در کوه بابا موسی باید متوقف شود

سال‌هاست در مورد دفن زباله در کوه‌های بابا موسی در خراسان شمالی اطلاع‌رسانی کرده و خطرات را گوشزد کرده‌ایم ولی این اقدام مخرب محیط‌زیست همچنان ادامه دارد. مسئولان محیط‌زیست نیز عنوان می‌کنند این اقدام از سوی محیط‌زیست هیچ مجوزی ندارد. محیط‌زیست عنوان می‌کند مکان‌های جدیدی برای دفن زباله درنظر بگیرند درحالی‌که نیاز است این مکان‌ها نیز مجوز داشته باشند و به زندگی مردم لطمه نزند. از مسئولان دلسوز تقاضا داریم به این موضوع و حل مشکلات آن توجه جدی و فوری داشته باشند.
شکوری از بجنورد

چرا تمدید گذرنامه در پلیس+10 به‌تعویق می‌افتد
مدتی است برای تمدید گذرنامه در دفاتر پلیس+10 مردم معطل می‌شوند و معلوم نیست چرا روال این کار اینقدر طولانی شده است. از مسئولان تقاضا داریم نسبت به کوتاه کردن این پروسه اقدام کنند.
سلمان‌زاده از تهران

سیستان و بلوچستان حتی یک آزادراه ندارد
سیستان و بلوچستان از نظر شاخص‌های توسعه راه از محروم‌ترین استان‌های کشور است که هنوز ارتباط بزرگراهی بین هیچ شهر آن برقرار نیست. از دولتمردان تقاضا داریم با تخصیص اعتبارات و شناسایی مسیرهایی نسبت به ایجاد مسیرهای بزرگراهی برای مردم محروم استان اقدام کنند.
میرحمدانی از زابل

ثبت‌نام جدید از جاماندگان سهام عدالت چه شد
درحالی‌که قرار بود ثبت نام جدید سهام عدالت آغاز شود خبری از این ثبت نام نیست. لطفا اطلاع‌رسانی شود که سهام عدالت در دور جدید به چه کسانی تعلق گرفته است.
سیادتی از تهران




 

این خبر را به اشتراک بگذارید