• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
دو شنبه 25 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 191900
+
-

با مردم/نقشه مسیر و کرایه‌ها در مسیرهای متروی اصفهان نصب شود

برای اطلاع مسافرین مترو، ضروری ‌است که در ایستگاه‌های قطار شهری اصفهان، نقشه مسیر رفت و برگشت، ایستگاه‌های این مسیرها و تابلوی نرخ کرایه مترو در محل‌های مناسب نصب شود یا به‌صورت بروشورهایی رایگان در اختیار مسافرین درون شهری قرار گیرد.
محمود بلیغیان از اصفهان

افزایش 50درصدی شهریه مدرسه غیردولتی را چه کنیم
درحالی‌که افزایش حقوق امسال من کمتر از ۲۰ درصد بوده، مدرسه غیردولتی فرزندم به نام مدرسه سادات موسوی که محل آن نیز وقف است افزایش بیش از 50درصدی را برای 1402 طلب می‌کند. با این میزان افزایش قیمت تغذیه و خدمات جانبی که شامل هزینه باشد جزو خدمات مدرسه نیست و حقوق پرسنل هم 20درصد افزایش یافته است. آیا نظارتی بر این روند دردسرساز برای والدین هست؟
مدرسی از تهران

کیسه‌های پارچه‌ای جایگزین کیسه‌های پلاستیکی خرید شود
متأسفانه در کشور ما استفاده از کیسه‌های پلاستیکی هنگام خرید بسیار زیاد و بی‌رویه است. همه می‌دانیم که جذب پلاستیک در طبیعت قرن‌ها طول می‌کشد در نتیجه استفاده از این حجم پلاستیک موجب وارد کردن خسارات جبران‌ناپذیری به محیط‌زیست خواهد شد.خصوصا اینکه تفکیک زباله از مبدا در فرهنگ ما جا نیفتاده و افراد کمی اقدام به این کار می‌کنند.واقعا وقت آن رسیده که کیسه‌های پارچه‌ای و چندبار مصرف را جایگزین کیسه‌های پلاستیکی کنیم تا بیش از این محیط‌زیست را آلوده و تخریب نکنیم.
شجاعی از تهران

پیامک
مدیریت مصرف برق ادارات و بانک‌ها نیازمند نظارت است

باتوجه به مشکل تامین انرژی برق و نزدیک شدن به فصل گرما توقع می‌رود که خاموشی شبانه تابلوهای تبلیغاتی بانک‌ها، ادارات، شرکت‌ها انجام شود که رعایت نمی‌شود و جا دارد شرکت توزیع برق موضوع را بررسی کند و جلوی هدررفت برق را بگیرد.
زنگنه از تهران

پیگیری پزشکان بعد از بیماری در ایران تعطیل است
درحالی‌که پزشک‌ها باید تلفن را جواب دهند یا پیامگیر و یا ایمیل یا پیامک داشته باشند کمتر پزشکی چنین خدماتی دارد و در مواقعی برای یک مهر، یک کد رهگیری آزمایشگاه و امثالهم مجبور هستید دوباره یک روز را در مطب شلوغ پزشکان صرف کنید.
خانزاده از قزوین

با موتورسیکلت‌های متخلف برخورد جدی شود
ظاهرا هیچ‌کدام از قوانین راهنمایی و رانندگی برای موتورسواران صدق نمی‌کند! مثلا در زمان ترافیک از پیاده‌رو عبور می‌کنند و عابرین را به دردسر می‌اندازند. هنگام قرمز شدن چراغ راهنمایی توقف نمی‌کنند و چراغ را رد می‌کنند. چند وقتی هم هست که بسیاری از آنها یا پلاک‌هایشان را مخدوش می‌کنند یا با ماسک روی آن را می‌پوشانند! این اقدام جدای از غیرقانونی بودن موجب می‌شود که اگر زمانی یکی از این موتورسواران با عابر پیاده‌ای برخورد کرد و یا سرقتی را انجام داد قابل ردیابی و شناسایی نباشد. پیشنهاد می‌کنم پلیس با وضع مقررات سخت و جریمه‌های سنگین جلوی این قبیل بی‌قانونی‌ها را بگیرد.
محبی از تهران


 

این خبر را به اشتراک بگذارید